Web Analytics Made Easy - Statcounter

روستایی گفت: تامین و توزیع بنزین سفرهای تابستانی، پایدار و بدون وقفه در پهنه الوندِ استوار در جریان است.

​به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، این روزها با استقبال هموطنان از سفرهای تابستانی به دیار همدان و استان های مجاور رونقی دوچندان را شاهد هستیم و تلاش خادمان سوخت رسان همگام با افزایش ضرباهنگ مصرف، افزون تر از پیش به اوج خود نزدیک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین روستایی مدیر این منطقه گفت: جاذبه های گردشگری و تاریخی همدان هر ساله شمار زیادی از ایرانیان را به سوی این خطه کهن و مردمان میهمان نوازش فرا می خواند از این رو تمامی بخش های عملیاتی و پشتیبانی انبارهای نفت و رانندگان خستگی ناپذیر کامیون های نفتکش با حداکثر توان آماده خدمت رسانی هستند.

وی افزود: وجود دو انبار نفت تدارکاتی مهم، موقعیت این منطقه را به لحاظ ذخیره سازی مطمئن و پایداری توزیع منحصر بفرد کرده است از این رو کوچکترین دغدغه تامین سوخت خودروهای سبک و سنگین عبوری یا آنهایی که همدان و شهرستان های این استان را به عنوان مقصد خود برگزیده اند وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه بعد از اتمام سهمیه بنزین یارانه ای درکارت های سوخت، سهمیه بنزین آزاد فعال و قابل استفاده است افزود: کارت های سوخت موجود در برخی جایگاه ها به دلیل استفاده بسیار زیاد دچار فرسودگی و خرابی می شوند که طبق فرآیندی در برنامه تعویض قرار می گیرند.

روستایی با تکذیب شایعاتی از قبیل جمع آوری کارت های سوخت آزاد از جایگاه ها و... که هر از گاهی سعی بر آشفته سازی فضای روانی جامعه از جریان روان سوخت رسانی در استان دارد اطمینان داد: منطقه همدان علاوه بر مصرف محلی، چندین استان دیگر را نیز زیر پوشش سوخت رسانی خود دارد.

مدیر منطقه همدان صرفه جویی و مدیریت مصرف مسئولانه در تمامی حوزه ها بخصوص در مصرف درست حامل های انرژی را از ویژگی های شهروندان آینده نگر و دلسوز دانست.

علیرضا صفی زاده

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال