Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان پیشگیری و‌ مدیریت بحران شهرداری تهران گفت: خانه دوام و ایمنی در سرای محلات باید تتبیت شود، دوامی‌ها از امکانات شهری و‌ امکانات شهرداری بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و‌ مدیریت بحران شهرداری تهران در مراسم در مراسم گردهمایی بزرگ دوامیان شهر تهران صبح امروز (چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱)، اظهار کرد: تهران، مانند هر شهر دیگری با حوادث مختلفی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید برای وقوع و پیشگیری از اثرات حوادث تلاش کند.

وی‌ با اشاره به اینکه مردم نقش محوری در مدیریت بحران دارند و مدیریت بحران قبل از وقوع حادثه است، گفت: دولت‌ها و حکومت‌ها به تنهایی از پس مدیریت بحران برنمی‌آیند و با حضور عامه مردم می‌توانیم در این حوزه موفق باشیم، کرونا کنترل نمی‌شد اگر‌ مردم حضور پیدا نمی‌کردند. گروه دوام در حوزه واکسیناسیون مردم حضور پیدا کرد.

نصیری با بیان اینکه فعالیت گروه دوام فقط برای ۷۲ ساعت اول بعد از وقوع حادثه نیست، دوام نقش محوری در حوزه پیشگیری از وقوع حادثه دارد، گفت: ۱۳۰۰ عضو جدید در گروه دوام داریم، ۷ سال بود که این گروه جلسه نداشتند، هدف این است که یک یا علی بگیریم و فعالیت را شروع کنیم.

رئیس سازمان پیشگیری و‌ مدیریت بحران شهرداری تهران خاطرنشان کرد: خانه دوام و ایمنی در سرای محلات باید تتبیت شود، دوامی‌ها از امکانات شهری و‌ امکانات شهرداری بهره مند شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری مدیریت بحران سرای محله مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان تهران؛ ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: درمسیر تحول و تعالی و با اجرای برنامه‌های عملیاتی در دادگستری استان تهران ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان کاهش ۲۴ درصدی داشته است.

نیکوکار تصریح کرد: با پیگیری‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در جهت برگزاری شورای اجتماعی پیشگیری شهرستان‌ها، شهرستان بهارستان با اجرایی کردن مصوبات جلسات برگزار شده موفق به کاهش ورودی پرونده‌های طلاق توافقی به میزان بیش از ۲۴ درصد شده است.

وی افزود: اقدامات دادگستری بهارستان در راستای اهداف پیشگیرانه، موجب کاهش ورودی پرونده در ۷ اتهام از ۱۰ اتهام اول آن و همچنین تقلیل ورودی پرونده در ۵ حوزه تصرف عدوانی، طلاق توافقی، حوزه مواد مخدر، ایراد صدمه بدنی غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی و سرقت مستوجب تعزیر شده است.

نیکوکار گفت: سازگاری میان زوجین نیازمند کسب مهارت‌های لازم به وسیله آموزش است تا با کمک آن بتوان یک زندگی با کیفیت مطلوب را تجربه کرد؛ زیرا خوب زندگی کردن یک مهارت اکتسابی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تاکید کرد: طلاق تنها راه حل برای پایان دادن به اختلافات نیست و این اصل باید تا حد ممکن به شکل کم و محدود مورد استفاده قرار گیرد و تا جایی که امکان دارد به‌عنوان آخرین گزینه مطرح شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود