Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون گلف در بازدید سیدرضا صالحی امیری از اردوی تیم ملی این رشته گفت: ورزش گلف برجستگی شخصیتی ایجاد می‌کند و امیدواریم گلف ایران را روزی روی سکوهای بین‌المللی ببینیم، - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف در بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی گلف با اشاره به اینکه ورزش گلف از نظر زیرساختی توسعه نیافته است، اما از نظر فرهنگی، توسعه یافته‌ترین و اخلاق‌مدار‌ترین ورزش به شمار می‌رود، گفت: جالب است بدانید حتی در مسابقات المپیک نیز مسابقات گلف، داور ندارد و تحت هیچ دوربین نظارتی مسابقات را زیرنظر نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهایت اعتماد به بشریت در اوج رقابت است.

وی ادامه داد: ورزش گلف برجستگی شخصیتی ایجاد می‌کند و امیدواریم گلف ایران را روزی روی سکوهای بین‌المللی ببینیم، رویکرد تحولی در فدراسیون گلف آغاز شده است و لیگ برتر با 10 تیم به‌صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

رئیس فدراسیون گلف با بیان اینکه در مینی‌گلف در آسیا و جهان حرف برای گفتن داریم و امیدوار به موفقیت در آینده هستیم، اظهار داشت: مسابقات جهانی پاریس در دهه اول شهریور برگزار خواهد شد و برای اولین از بازیکنان داخلی در این مسابقات استفاده خواهیم کرد.

در ادامه حسین کریمیان سرمربی تیم ملی گلف ایران با بیان اینکه گلف از نظر بودجه‌ای محروم است و باید تحت حمایت قرار گیرد، عنوان کرد: به دلیل نداشتن بودجه و تمرینات مستمر از بازیکنان داخلی در مسابقات استفاده نمی‌شده است، در حالی که بازیکنان داخلی از توانایی‌های بسیاری برخوردار هستند.

وی ادامه داد: حمایت‌ها از گلف بسیار کم است در حالی که با یک ورزش المپیکی روبه‌رو هستیم و باید حداقل در حوزه ملی شاهد حمایت حداکثری باشیم.

نگار صیادی سرمربی تیم ملی گلف بانوان هم با اشاره به اینکه در بخش بانوان با ضعف‌های بسیاری مواجه بودیم، اما خوشبختانه تمامی مسابقات آقایان، برای بانوان نیز برگزار می‌شود، یادآور شد: بانوان از انگیزه بسیار بالایی در رشته گلف برخوردار هستند و امیدواریم با حمایت حداکثری شاهد کسب عناوین در مسابقات بین‌المللی باشیم.

در این بازدید ورزشکاران ملی‌پوش گلف ایران خواستار در نظر گرفتن زمین مناسب و نیز آکادمی ملی برای این رشته شدند و علت پایین بودن رکوردها را نداشتن زمین مناسب عنوان کردند. آنها همچنین بیان کردند امارات از 16 زمین استاندارد گلف به مساحت 240 هکتار برخوردار است و طی 100 سال گذشته یک زمین گلف استاندارد به مجموعه گلف ایران اضافه نشده است و حتی تنها زمین استاندارد گلف ایران نیز از حالت استاندارد خارج شده است. ملی پوشان گلف همچنین تأکید کردند، داشتن زمین استاندارد حق گلف ایران است و باید نسبت به این مسئله توجه جدی صورت بگیرد.

آغاز دومین مرحله اردوی تیم ملی گلف از اول مرداد ماه

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف گلف فدراسیون گلف تیم ملی گلف بین المللی گلف ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارسوی ورزش خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در بسته خبری چهارسوی ورزش، گزیده‌ای رویداد‌های ورزشی گردآوری شده است.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به خوزستان، علیرضا رفیعی پور که نقشی تاثیرگذار درقهرمانی تیم ملی درجام ملت‌های فوتسال آسیا داشت، درفرودگاه بین المللی اهواز مورد استقبال قرار گرفت.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به استان، بل حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رییس هیئت فوتبال استان و جمعی از مدیران، مربیان و پیشکسوتان ورزش بهبهان، مراسم استقبال از علیرضا رفیعی پور عضو تیم ملی فوتسال کشور درجام ملت‌های آسیا در فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

تیم ملی فوتسال با اقتدار قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایلند شد که رفیعی پور یکی از تاثیرگذار‌ترین تیم ملی دراین مسابقات داشت.

مسابقات شش وزن نخست کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در تهران برگزار شد که امیر کاظمی مدال طلا را تصاحب کرد، سجاد محمدی و آرمین قولی گله مدال نقره را از آن خود کردند، مهدی چاره اندیش، محمدامین خشنودفر، امیر مهدی حاجی وند، محمدجواد عبدولی و امیرمحمد جاوری به مدال برنز رسیدند.

این مسابقات امشب با شناخت تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت باشگاه‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از باشگاه نفت آبادان در خصوص استفاده غیرمجاز از بازیکن خارجی به نام ابوباکار تراولی در مسابقات لیگ برتر را رد کرد.

در هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر با یک گل تیم ستارگان جوانان بهمن تهران را شکست داد و با ۴۵ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم فولادنوین خوزستان نیز با حساب ۲ بر یک مغلوب میزبان خود تیم پاس همدان شد و با ۲۶ امتیاز به مکان دوازدهم جدول رده بندی همین گروه سقوط کرد.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود