Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@06:31:26 GMT

وکیل بلاتر علیه ویلموتس به سود ایران

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۶۱۷۸

وکیل بلاتر علیه ویلموتس به سود ایران

به گزارش "ورزش سه" با بالارفتن دوباره‌ی پرونده ویلموتس و به گوش رسیدن اخبار گوناگون مبنی بر شکسته‌شدن رای فیفا در خصوص میزان محکومیت فدراسیون فوتبال در قبال این سرمربی بلژیکی، بار دیگر نام مربی سابق فوتبال ایران به تیتر رسانه‌های ورزشی تبدیل شده است.
صحبت‌های ضمنی مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال مبنی بر وجود توصیه‌هایی از سوی وزارت ورزش در جهت انتخاب این سرمربی، موضوعی بود که از مهدی علی‌نژاد، معاونت سابق حوزه قهرمانی وزرات ورزش در دوران حضور مسعود سلطانی‌فر در این وزارت‌خانه مورد پرسش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی‌نژاد در این خصوص گفت:" من در آذرماه سال 98 به وزارت ورزش آمدم درحالی که مارک ویلموتس در آبان 98 از کشور ایران رفت. در دوره حضورم در وزارت ورزش همیشه در این خصوص پاسخگو بودم اما طبیعی است الان که مسئولیتی ندارم، مدیران وقت وزارت در این زمینه اظهار نظر کنند. اما لازم است این را بگویم که در زمانی که رای صادر شد، وزارت ورزش در تشکیل یک تیم حقوقی قوی با محوریت آقای سلطانی‌فر، خانم جنیدی معاون حقوقی ریاست‌جمهوری، فدراسیون فوتبال و بنده با حضور وکلای قوی داخلی و خارجی دخالت مستقیم کرد. به نظرم قوی‌ترین تیم بین‌المللی‌ای بودند که ایران در یک پرونده ورزشی داشته و دفاع خیلی خوبی صورت گرفت. به طور مثال پروفسور کارپس و پروفسور ریگوزی که به عنوان کارشناسان خبره از طرف ایران در دادگاه حاضر بودند، وکلای کمیته ملی المپیک و فیفا در پرونده‌های مربوط به دوپینگ روسیه و سپ بلاتر بودند. وکیل این پرونده، آقای وندیوس، از وکلای قهار و توانمند اسپانیا است که مسئول دپارتمان حقوقی بارسلونا است و دفاع خوبی را انجام داد. در ایران هم آقای وثوق احمدی کارها را پیش می‌بردند که ایشان هم از اشخاص مطرحی در بخش حقوقی ورزش به شمار می‌روند.
علی نژاد در خصوص صحبت‌های تاج مبنی بر این که ناگفته‌هایی از ماجرای ویلموتس دارد که بعدها خواهد گفت، عنوان کرد:" حتما ایشان حرف‌هایی دارد و خواهند گفت در هرحال به من ارتباطی ندارد چون من یک ماه بعد آمدم."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر و بعد از اعلام رس می‌امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی در مورد تمایل تیم ملی ایران به همکاری با افشین قطبی شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این سرمربی با تجربه در فوتبال ایران بازگشت او مطرح شده است.

افشین قطبی که سابقه درخشانی در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس داشته و با این تیم به عنوان قهرمان رسید، در ادامه در تیم ملی ایران و البته باشگاه فولاد نیست مشغول کار گردید و البته در کشورهای مختلفی در قاره آسیا از جمله ژاپن و چین نیز کار کرد.

اما حالا افشین قطبی فرسنگ‌ها دورتر از ایران و در لیگ برتر کانادا مشغول به کار بوده و هدایت تیم اف سی ونکوور را بر عهده دارد. اما علاقه قلبی افشین قطبی به حضور در فوتبال ایران باعث شده شایعات در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران قوت بگیرد.

در همین خصوص ساعتی قبل تماسی با مهدی حاج باقر مدیر برنامه افشین قطبی داشتیم تا از آخرین وضعیت مذاکرات او با تیم ملی ایران و در شایعات بازگشت او آگاه شویم. مدیر برنامه افشین قطبی در این خصوص مدعی شد مذاکرات بین طرفین در این خصوص ادامه دارد و به زودی احتمالاً خبر نهایی در مورد آینده افشین قطبی و تیم ملی ایران منتشر خواهد شد.

تیم افشین قطبی اخیراً در لیگ کانادا شروع قابل قبولی داشته و با توجه به تعدد استفاده از بازیکنان جوان در بدنه ترکیب اصلی، به نظر می‌رسد هفته به هفته شرایط برای اف سی ونکوور و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بهتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه