Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، بیش از ۵ هزار متر مربع زمین ورزشی به همت موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با هدف اشاعه ورزش در مناطق محروم در مناطق حاشیه شهر مشهد به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از آستان‌نیوز، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی صبح امروز در مراسم افتتاحیه «زمین ورزشی مینی فوتبال و زمین چندمنظوره هارد پوشن» که با حضور مالک رحمتی؛ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان شهری در مجموعه شماره 3 و 4 تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی برگزار شد، اظهارداشت: رویکرد آستان قدس رضوی در حوزه ورزش، ارتقاء ورزش همگانی به‌منظور ایجاد سلامتی و نشاط در آحاد مردم و توسعه ورزش در مناطق محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین استادآقا اضافه کرد: بر اساس همین رویکرد امروز شاهد افتتاح فاز جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در شهرک شهید رجایی شامل یک زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال و یک زمین چندمنظوره والیبال و بسکتبال هستیم که مجموع مساحت آن‌ها به 2300 مترمربع می‌رسد و برای تجهیز این دو زمین بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرعامل بنیاد امام رضا (ع) معارفه شد/ لزوم همکاری همه‌جانبه با آستان قدس رضویرفع تصرف موقوفه آستان قدس رضوی در شمال تهران پس از 25 سال پیگیری حقوقیاهدای جهیزیه به 110 زوج‌ سادات مشهدی/تولیت آستان قدس رضوی: بسیاری از ناکامی‌های زندگی نتیجه نداشتن هدف مشخص است

وی ادامه داد: همچنین فاز جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در مجاورت گود مهدی‌آباد واقع در توس55، با دارا بودن زمین چندمنظوره ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، زمین چمن مصنوعی فوتسال و زمین‌های چند منظوره والیبال و بسکتبال در مساحت 3640 متر مربع افتتاح شد که برای تجهیز آن نیز 6 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اظهارکرد: این مجموعه های ورزشی در مجموع در 5 هزار و 940 متر مربع و با سرمایه گذاری 90 میلیارد ریالی موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی و مشارکت بنیاد علوی و مدیریت شهری در بازه زمانی دو ماهه احداث شده است که امروز در اختیار نوجوانان و جوانان ورزش دوست این دو منطقه از حاشیه شهر مشهد قرار می‌گیرد.

وی به امکانات و تجهیزات این دو زمین ورزشی اشاره کرد و گفت: زمین مینی فوتبال علاوه بر برخورداری از چمن مصنوعی، به لوازم و تجهیزات رشته فوتبال مجهز و اطراف آن فنس کشی شده و زمین ورزشی چندمنظوره هارد پوشن نیز دارای پوشش آسفالت و مجهز به امکانات ورزشی دو رشته والیبال و بسکتبال است.

 استادآقا خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و دوستداران ورزش در این دو منطقه محروم از جمله قشر نوجوان و جوان می‌توانند از امکانات این مجموعه با اصل رعایت امانتداری به نحوه صحیح بهره‌گیری کنند تا انشاءالله در آینده شاهد آثار و برکات آن باشیم.

مجموعه ورزشی اول( بلوار حر) به نام شهید محمد صادق دارایی و مجموعه ورزشی دوم(بلوار توس) به نام شهید اصلانی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/282/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آستان قدس رضوی بنیاد کرامت رضوی مجموعه ورزشی مینی فوتبال چمن مصنوعی زمین ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت

با همکاری معاونت رفاه زائرین حرم مطهر، اداره روشنایی و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه ایام دهه کرامت، کتیبه‌های دست نویس اجرا و آماده نصب در سر در ایوان های صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر است.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز به جزئیات تهیه و نصب این کتیبه‌ها اشاره کرد و گفت: معاونت رفاه زائرین حرم مطهر رضوی در تمام مناسبت های مذهبی اعم از میلاد و شهادت های ائمه اطهار(ع)، کتیبه‌های متنوعی را تهیه و در ایوان‌های بارگاه منور رضوی نصب می‌کند.

امیر خالقی، تصریح کرد: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با برکت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) و دهه کرامت، از یک هنرمند حرفه ای دعوت کردیم تا کتیبه هایی را در ابعاد ۱۶ در ۸ به صورت دست نویس آماده کند.

وی خاطر نشان کرد: این کتیبه‌های دست نویس، مزین به اشعار مرتبط و متن سلام به حضرت رضا(ع) است که امروز ۱۰ اردیبشهت ماه کار آماده سازی آن به اتمام رسیده است و در ایام دهه کرامت در ایوان‌های یاد شده نصب و در معرض دید زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد