Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ده محسنی پیش ازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اظهار اینکه در سال ۴۷۹ فقره پرونده تخلفات و انحراف از قوانین در استان تشکیل شد، گفت: ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به خزانه برگشت داده شده است.

وی با اشاره به تهیه گزارش‌هایی در زمینه محیط زیست و منابع طبیعی و ارز ترجیهی، عوارض حقوق گمرکی، اصل ۴۴ قانون اساسی، حقوق و دستمزد منابع انسانی، مالیات، بهداشت و درمان اظهار داشت: از ۴۷۹ مورد پرونده تخلف، ۳۲۳ مورد مربوط به انحراف از قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هشت مورد انحراف از قانون مدیریت خدمات کشوری، ۲۹ مورد مربوط به قانون محاسبات عمومی، هشت مورد قانون برگزاری مناقصات، چهار مورد قانون برنامه و بودجه، پنج مورد قانون برنامه ششم و احکام دائمی، هفت مورد قانون مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده، ۸۱ مورد قانون شرایط عمومی پیمان و ۱۴ مورد مربوط به قانون تنظیم و الحاق بوده است.

ده محسنی گفت: علاوه بر اقدامات قانونی و تشکیل پرونده‌ها، در قالب سیاست کلی پیشگیرانه در حوزه مالی ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبار به حساب خزانه واریز شد و در چهارماهه امسال پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب اقدامات پیشگیرانه به حساب خزانه واریز شده است.

مدیرکل دیوان محاسبات مازندران گفت: دستگاه‌های اجرایی از نظر کمی، حجم اعتبارات، تعدد منابع و مأموریت‌های سازمانی متفاوت هستند.

کد خبر 5548634

منبع: مهر

کلیدواژه: دیوان محاسبات تخلفات مالی ساری بوشهر ویروس کرونا سیلاب کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مدیریت بحران اردبیل شیوع کرونا ماه محرم بیست و نهمین سفر استانی دولت استهبان محرم 1401 ایلام مورد قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش نویس قانون مربوط به تغییر کاربری اراضی تدوین شد

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه از تدوین پیش نویس قانون مربوط به تغییر کاربری اراضی خبر داد و گفت: در تدوین این پیش نویس از نظرات قضات استان‌های شمالی استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، بهزاد پورسید در جلسه شورای قضایی گلستان در گرگان اظهار کرد: با اهتمام انجام شده توسط همکاران توانستیم پیش نویس قانون مربوط به تغییر کاربری اراضی را تدوین کنیم.
وی گفت: در تدوین این پیش نویس از نظرات قضات استان ها به ویژه سه استان شمالی کشور که با موضوع تغییر کاربری زمین های کشاورزی و باغی مواجه هستند؛ استفاده می کنیم.
وی همچنین از راه اندازی سامانه جمع نگاری به منظور استفاده از نظر قضات و نخبگان حقوقی کشور در تهیه لوایح قضایی خبر داد؛ گفت: مطلع شدن قضات و نخبگان حقوقی کشور از از لوایح در حال تهیه در قوه قضاییه و استفاده از نظر آنان در تهیه پیش نویس این لوایح از اهداف راه اندازی این سامانه است.
پورسید با بیان این که تلاش ما این است این سامانه امسال آماده و در دسترس قرار گیرد افزود: راه اندازی این سامانه به تدوین قوانین متقن و کاربردی کمک می کند‌.
وی گفت: آیین نامه جدید برای بایگانی پرونده های قضایی ابلاغ شده و خوشبختانه استان گلستان از استانهای مطلوب کشور در آرشیو الکترونیک و ساماندهی به بایگانی های راکد است .
در ادامه این جلسه و با حضور معاون رئیس قوه قضاییه سند مالکیت ۴۸ واحد تولیدی فعال در شهرک صنعتی گمیشان به مالکان تحویل شد.
رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای قضایی گلستان گفت: این اقدامات در راستای رفع موانع برای جهش تولید است.
حیدر آسیابی گفت: در سه سال گذشته ۳۲۲ سند در شهرک های صنعتی استان به تولیدکنندگان این شهرک ها واگذار شد.
وی افزود: یکی از مزیت‌های این اسناد استفاده از آن برای دریافت یا ضمانت وام های بانکی است.
معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه برای شرکت در همایش تاثیر متقابل حقوق بین الملل و حقوق داخلی در توسعه قوانین در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به گلستان سفر کرده است .بازدید از محاکم تجدید نظر استان از دیگر برنامه سفر وی به استان است.

دیگر خبرها

  • پیش نویس قانون مربوط به تغییر کاربری اراضی تدوین شد
  • ۹۶۱ پرونده تخلفات اصناف در شاهرود تشکیل شد
  • پرونده‌های قضایی انتخابات مربوط به نماینده‌ها نیست
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران