Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی که دبیری ستاد مناسب سازی فضاهای شهری تهران برای معلولان جسمی و حرکتی را نیز بر عهده دارد، گفت: این ستاد به منظور نظارت بر پروژه های مناسب سازی در مناطق ۲۲ گانه و اجرای هرچه بهتر آن ها، از افراد دارای معلولیت و جانبازان معزز که در حوزه های معماری و عمران تخصص دارند، دعوت به همکاری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: افراد واجد شرایط برای شرکت در این فراخوان، می توانند سوابق حرفه ای خود را حداکثر تا روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه ستاد مناسب سازی فضاهای شهری مستقر در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران واقع در خیابان کریم خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، نبش کوچه شهید دهقانی، ساختمان اصلی معاونت ارسال کنند.

داوطلبین برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ثابت ۹۶۰۲۶۴۷۶ تماس بگیرند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معلولان و جانبازان مناسب سازی پایتخت مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول در پایتخت با مدیریت شهری

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه امروز در مجموعه شهرداری اتفاقات بزرگی رقم خورده، که باید برای مردم بازگو شود که آثار و برکات آن در زندگی همشهریان مشهود خواهد بود، اظهارداشت: به طور مثال قطعا هیچ کس نمی تواند موضوع آسفالت را منکر شود،درگذشته متوسط آسفالت 700 هزار تن بوده اما امروز به یک میلیون و هفتصد هزارتن رسیده است و یا افتتاح پی در پی پروژه ها در شنبه های امید و افتخار و گشایش هایی که در پروژه ها اتفاق افتاده و .....

فروزنده در ادامه افزود: همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل، اتوبوس برقی، تاکسی برقی، تقاطع همسطح، تکمیل پروژه های نیمه تمام یادگار، شوشتری و بعثت که اخیرا اضافه شده تمامی این موارد از جمله اقداماتی است که در حوزه شهر سازی انجام شده و حوزه مالی در همه موارد و مسائل نقش اساسی و کلیدی بر عهده داشته است.

وی به تحقق بودجه سال 1402 در دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 1402 برای اولین بار 30 همت متمم ارائه شده است و امسال حتما به رقمی بالاتر از این میزان خواهیم رسید.

معاون شهردار تهران گفت: برای امسال بودجه 151 هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که رقم 80 هزار میلیارد تومان فقط به پروژه های عمرانی اختصاص دارد، افق ما در زمینه بسیار روشن است هر چند این امر وظیفه ما را سنگین تر خواهد کرد اما به لطف الهی، همدلی،همراهی و صمیمیت همکاران خدوم شهرداری به تحقق این مهم دست خواهیم یافت، زیرا هدف نهایی ما ارائه خدمت بیش از پیش به مردم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر