Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات گفت: در ماه های اخیر موفق شده ایم به جز مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی تعدادی عملیات موفق نیز علیه این رژیم انجام دهیم که نشان دهنده قدرت امنیتی جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

به گزارش ایمنا، وزیر اطلاعات در نشست جمعی از مدیران حقوقی وزارت اطلاعات با رییس مجلس شورای اسلامی، در سخنانی با اشاره به توطئه‌ها و اقدامات دشمنان به خصوص رژیم صهونیستی و گروهک‌های تروریستی علیه امنیت جمهوری اسلامی از موفقیت‌های چشمگیر سربازان گمنام امام زمان (عج) در برهم زدن و خنثی کردن این توطئه‌ها گزارشی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات وزارت اطلاعات برای پیگیری مطالبات و خواسته‌های به حق مردم برای حل مشکلات گفت: اگر امروز شاهدیم که دشمن با همه اقداماتی که انجام می‌دهد نمی‌تواند از مطالبات مردم برای ضربه زدن به امنیت کشور استفاده کند، یکی از دلایلش رویکرد مردمی وزارت اطلاعات و دولت است که در تعامل با مردم امنیت پایدار در کشور وجود دارد.

وزیر اطلاعات دیگر وظیفه مهم این وزارت را مبارزه با تروریسم، رژیم صهیونسیتی و اقدامات خرابکارانه علیه کشور دانست و تاکید کرد: در ماه‌های اخیر موفق شده‌ایم به جز مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی تعدادی عملیات موفق نیز علیه این رژیم انجام دهیم که نشان دهنده قدرت امنیتی جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

قالیباف: عرصه جنگ اقتصادی علیه ایران دارای جزئیات میدان یک جنگی واقعی است

در ادامه محمدباقر قالیباف با بیان اینکه وزارت اطلاعات نقش موثری در امنیت کشور دارد ضمن تقدیر از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با توطئه‌ها و اقدامات دشمنان، گفت: اگر خدای نکرده امنیت به هر شکلی خدشه دار شود زندگی مردم هم در بعد معنوی و هم مادی دچار اختلال می‌شود به خصوص امنیت پایدار در منطقه‌ای که کانون بحران‌ها است.

وی با اشاره به اقدامات امنیتی و نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: برخلاف ادعاهای برخی انقلابی‌های پشیمان شده، واقعیت این است که منطق انقلاب ما فرهنگی بود و اساساً برگ برنده ما این بود که هیچ مسئله امنیتی نداشته باشیم اما طراحی دشمن به نحوی بود که از همان ابتدا، انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف امنیتی و نظامی درگیر کرد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به خصوص آمریکا و اسراییل مطمئن بودند که در مقابل قدرت فرهنگی ملت ایران قدرتی ندارند و بر اساس حساب و کتابی که انجام دادند تصورشان این بود که می‌توانند کار ما را در جنگ تحمیلی تمام کنند اما مجاهدت مردم ایران این تصور آنها را باطل کرد.

قالیباف اضافه کرد: امروز و از پی سال‌ها تقابل نظامی و امنیتی دشمنان با جمهوری اسلامی، در بحث امنیت کشور با وجود اتفاقاتی که هر کدام می‌توانست کشوری را از پای در بیاورد اما دستاورد و کارنامه امنیتی ما عالی است و کارنامه دفاعی و امنیتی خود را با افتخار سر دست می‌گیریم هرچند باید بپذیریم که در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم و خجالت زده مردم هستیم.

وی در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی که علیه ملت ایران در جریان است گفت: براساس گزارش‌هایی که به دست ما می‌رسد، عرصه طراحی شده علیه ایران صحنه واقعی یک جنگ است و به صورت جزیی در بخش‌های مختلف دشمن در حال رصد و ضربه زدن به حوزه‌های اقتصادی کشور است.

قالیباف همچنین از جنگ شناختی و رسانه‌ای به عنوان دومین عرصه نبرد دشمن با ملت ایران نام برد و گفت: در این جنگ دشمن در حال اجرای سناریویی است که هدف آن از بین بردن امید مردم به خصوص جوانان و القای حس بن بست به آنها است.

وی افزود: اگر همه بخش‌های کشور دارای انسجام باشند و یک اولویت را دنبال کنند با توجه به ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد، در یک برنامه مدون میان مدت می‌توان ثبات اقتصادی را در کشور ایجاد کرد به نحوی که مردم این تحول را به خوبی احساس کنند.

رئیس مجلس تاکید کرد: برای مقابله با جنگ شناختی و رسانه‌ای که در جریان است ما به جهاد تبیین نیاز داریم و برای موفقیت در بخش‌های مختلف و حل مشکلات گوناگون کشور نیازمند جهاد تصمیم نیز هستیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 591336

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر اطلاعات وزارت اطلاعات سید اسماعیل خطیب وزارت اطلاعات محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سربازان گمنام امام زمان رژیم صهیونیستی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یائیر لاپید رئیس جریان مخالف در این رژیم گزارش داد: محال است یک عملیات به نفع اسراییلی ها بدون بازگرداندن اسرا از نوار غزه انجام شود.

وی افزود: هر روز منتظر هستیم تعداد بیشتری از اسرا یکی پس از دیگری کشته شوند.

لاپید اضافه کرد: اگر من نخست وزیر بودم، عملیات در شهر رفح را در برابر بازگرداندن اسرا لغو می کردم.

وی بیان کرد: اگر مواضع سختگیرانه کابینه نتانیاهو نبود می شد یک توافق در ماه دسامبر امضا کرد.

«تزیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی شب گذشته در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی اسراییل هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که تزیپی لیونی در سخنانی اذعان کرد اسراییل به دلیل کابینه نتانیاهو پس از شروع جنگ هفتم اکتبر در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به عجز کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: نتانیاهو به دلیل حضور ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه راه‌حلی برای جایگزینی حماس پیدا نکرده است و این امر پایان جنگ را به تأخیر می‌اندازد.

کد خبر 6090666

دیگر خبرها

  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • تصاویری از عملیات ترکیبی علیه رژیم صهیونیستی در پایگاه رویسات
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است