Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حیدری:تکمیل پروژه خداآفرین ۲۳۰۰ میلیارد تومان منابع نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، علی حیدری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در جلسه بررسی طرح‌های حوزه آب در اردبیل گفت: قرار است این اعتبار ۲ ساله تأمین شود که امیدواریم از محل سفر رئیس جمهور و ردیف‌های ملی این منابع تخصیص یافته تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری کامل از پروژه عظیم خداآفرین باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کارکرد ماهانه ما در شرایط کنونی ۳۰ میلیارد تومان است که تاکنون اسناد برای پرداخت مطالبات پیمانکاران ارائه شده ولی ریالی منابع اعتباری در این زمینه تخصیص نیافته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: با بهره‌برداری از این پروژه افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی را شاهد خواهیم بود که برای زارعین منطقه ۱۰ هزار میلیارد تومان تولید ثروت خواهد کرد.

حیدری در مورد پروژه آبرسانی اردبیل افزود: برای اجرایی شدن این پروژه ۶۰ میلیارد تومان منابع نیاز است که زوم‌بندی داخل شهر برای ارتقا کیفی آب به انجام رسیده و در کنار آن بخش‌های دیگر این پروژه نیز در اولویت اجرا قرار گرفته است.

وی به فعال بودن ۵۴ سد در استان اشاره کرد و ادامه داد: حجم سد عمارت برابر حجم همه سدهای احداثی سطح استان است و این سد بزرگ خاکی ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مانعی در مسیر بهره‌برداری آن وجود ندارد.

حیدری به آبگیری این سد در اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد و گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان در بخش اجرایی و تملک اراضی نیاز است که قرار شده از محل سفر تأمین اعتبار شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در مورد تصفیه‌خانه تازه‌کند نیز خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان پنج میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص می‌دهد و مابقی تعهدات نیز قرار است از ردیف‌های ملی تأمین شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!

به گزارش قدس آنلاین، بدون شک دایی و مهدوی کیا ٢ اسطوره فراموش نشدنی پرسپولیس هستند که آوازه ای جهانی دارند؛ اواسط سال۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری ازبزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

اما نکته عجیب این بود پس از آماده سازی این کار هیچ مدیری رغبت چندانی به استفاده از آن نشان نداد تا این محصول پر سر و صدا خیلی زود از خاطره ها پاک شود.

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است