Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تیروکمان برای پست عضویت در هیات اجرایی انتخابات کمیته ملی المپیک کاندیدا شد.

به گزارش ایسنا در نخستین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، غلامرضا شعبانی رییس فدراسیون تیروکمان هم برای پست‌ هیات اجرایی نامزد شد.

شعبانی بهار پس از ثبت‌نام در انتخابات بیان کرد: انگیزه شرکت من در انتخابات، مانند همکاران خوبم این است که ظرفیتی به ظرفیت های کمیته ملی المپیک و ورزش ایران اضافه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در حوزه معاونت همگانی وزارت ورزش انجام وظیفه کردم و بیش از ۴ سال در فدراسیون تیروکمان بودم.

او ادامه داد: هدف اصلی این است که برنامه ریزی مدون و راهبردی برای ۲۰۲۸ داشته باشیم. این برنامه ریزی مسلتزم همفکری و اجماع و مشارکت اندیشمندان است. بدیهی است آشنایی یک مسئول با پروسه بودجه نویسی و ظرفیت بودجه حائز اهمیت است. گاها با این مشکل مواجه بودیم گفتمان مناسبی با مجلس و نمایندگان مجلس نداشتیم. با تجربه و تعاملی که با این قوه تاثیرگذار در بودجه دارم، می‌خواهم به فرایندهای قهرمانی و حرفه‌ای کمک کنم.

رییس فدراسیون تیروکمان در مورد اعتراض برخی ورزشکاران نسبت به حقوق و بیمه تاکید کرد: کدام فدراسیون بیمه و حقوق دارد؟ ضمن این که هر کسی در چارچوب خودش انتظاراتی داشته باشد. ورزشکار جایگاه رفیعی دارد و از اختیارات و جایگاهی برخوردار است که باید در همان حد صحبت کند. مربی و رییس فدراسیون نیز باید در اندازه جایگاه خودش حرف بزند. بررسی نشان می دهد برخی درخواست ها خارج از چارچوب بود. ما با بچه ها تعامل داشتیم و داریم. این مرحله هم سپری می شود.

او در مورد اعتراض ورزشکاران به حذف شدن ۲ ورزشکار زن و مرد برای بازی های کشورهای اسلامی گفت: اشکال اصلی این بود که ورزشکاران فرض کردند، یک ورزشکار را ما حذف کردیم اما کمیته برگزاری تعداد نفرات را به سه نفر کاهش داد. هزینه برگزاری و اعزام متوجه فدراسیون نبود که بخواهیم یک نفر را حذف کنیم. فرض ورزشکاران این بود که خود فدراسیون یک نفر را حذف کرده است. ورزشکاران متوجه شدند ما مقصر نیستیم و ما هم علاقه مند بودیم با تعداد نفرات بیشتر شرکت کنیم اما تابع سیاست های برگزار کننده و کمیته ملی المپیک هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که اسامی معترضان برای بازی های کشورهای اسلامی تغییر می کند؟ گفت:جایگزین می کنیم. از سه نفر مردان، یک نفر نیامد و از سه نفر بانوان دو نفر نیامدند و جایگزین کردیم.

شعبانی بهار در مورد اینکه احتمال دارد معترضان دیگر دعوت نشوند؟ گفت: در حال بررسی هستیم و هر احتمالی وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميته ملي المپيك انتخابات کمیته ملی المپیک غلامرضا شعباني بهار فدراسیون تیروکمان کمیته ملی المپیک رییس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد