Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلاش هواپیماهای رژیم بعثی عراق در ضربه زدن به پایگاه شهید نوژه با اقدامات و هوشیاری پدافندی پرسنل این پایگاه ناکام مانده؛ لذا خلبان رژیم بعثی در اقدامی ناجوانمردانه اقدام به تیرباران داخل شهر کبودراهنگ نمود. در تیرباران شهر کبودراهنگ بلوار بعثت این شهر مورد هجوم هواپیمای عراقی قرار گرفت که در این حرکت تمام مغازه های این بلوار آسیب جدی می بینند و دختر کوچکی دچار مصدومیت و محمد افشاری ۶ ساله به عنوان کوچک ترین شهید عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان؛ تمام دوران کودکی محمد با رویای جبهه و جنگ و تنها سرگرمی او پوشیدن لباس نظامی در این دوران بود.

در روز های گرم مرداد ماه سال ۶۷ مادرش در تدارک مقدمات حضور وی برای ثبت نام در مدرسه و کلاس اول ابتدایی بود که منافقین در عملیات فروغ جاویدان با سودای خام تصرف ایران به کشور حمله کردند.

پدرش از رزمندگان و پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در عملیات حمله منافقین کوردل به کشور در تنگه چهار زبر در مقابل دشمنان در قالب گردان ۱۵۷ حبیب ابن مظاهر شهرستان کبودراهنگ حضور داشت.

پس از قطعنامه ۵۹۸ رژیم بعثی عراق برای آماده سازی و هموار کردن مسیر حرکت منافقین شروع به بمباران مناطق حساس ایران کرد.

رژیم عراق در روزهای سوم و چهارم مرداد ماه سال ۶۷ در دو مرحله و با هدف ضربه زدن به پایگاه سوم شکاری شهید نوژه اقدام به بمباران این پایگاه و منطقه کبودراهنگ کرد.

تلاش هواپیماهای رژیم بعثی عراق در ضربه زدن به پایگاه شهید نوژه با اقدامات و هوشیاری پدافندی پرسنل این پایگاه ناکام مانده لذا خلبان رژیم بعثی در اقدامی ناجوانمردانه اقدام به تیرباران داخل شهر کبودراهنگ نمود.

در تیرباران شهر کبودراهنگ بلوار بعثت این شهر مورد هجوم هواپیمای عراقی قرار گرفت که در این حرکت تمام مغازه های این بلوار آسیب جدی می بینند و دختر کوچکی دچار مصدومیت و محمد افشاری ۶ ساله به عنوان کوچک ترین شهید عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

انتهای پیام /

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر کبودراهنگ رژیم بعثی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید

حزب الله لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که یک پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان، در این عملیات یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی استفاده می‌کردند، هدف قرار داده است.

حزب الله اعلام کرد که همچنین مقر فرماندهی لشکر ۹۱ رژیم صهیونیستی نیز در پادگان «برانیت» با سلاح موشکی هدف قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاه‌های ارتش این رژیم در منطقه الجلیل العلیا در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • (تصاویر) کوچکترین مدرسه دنیا
  • اسرائیل در گرداب
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس