Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@05:33:40 GMT

انتقال املاک فردیس، مهم‌ترین بخش انتزاع از کرج

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۷۱۵۰

انتقال املاک فردیس، مهم‌ترین بخش انتزاع از کرج

سرپرست شهرداری فردیس گفت: موضوع انتقال املاک شهر، یکی از مهمترین اولویت‌ها در حوزه انتزاع شهرداری‌های فردیس و کرج است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا احمدی‌نژاد روز چهارشنبه_پنجم مردادماه_ در نشست بررسی انتزاع فردیس از کرج که با حضور استاندار البرز و مسئولان مربوطه در فرمانداری فردیس برگزار شد، بر لزوم انتقال اسناد املاک شهرداری فردیس به عنوان مهمترین بخش در موضوع انتزاع فردیس از کرج تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اسناد باید در اسرع وقت به نام فردیس منتقل شود. این اسناد هنوز به نام شهرداری کرج است، گاهی معوض‌های شهرداری کرج بعد از سال ۹۶ و مستقل شدن شورا و شهرداری فردیس، از املاک فردیس و اراضی ۱۱۰ این شهر انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری فردیس با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف اموال فردیس در اولویت است، خاطرنشان کرد: فردیس با کمبود ماشین‌آلات مواجه و عمر مفید آنها معمولاً ۱۰ سال است در حالی که پنج سال از عمر ماشین‌آلات و دعوای میان دو شهر گذشته و نتیجه‌ای برای فردیس حاصل نشده است؛ بنابراین مهمترین موضوع املاک فردیس است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ دستگاه اتوبوس در حوزه حمل‌ونقل عمومی فردیس خدمت‌رسانی می‌کند، اضافه کرد: قرار بر این بود سال گذشته، شهرداری کرج ۱۵ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری فردیس بدهد که محقق نشد. امسال نیز خرید ۱۵ دستگاه دیگر در بودجه شهرداری در نظر گرفته شده است که در صورت تحقق می‌تواند حمل‌ونقل عمومی شهر را متحول کند.

وی تأمین نیروی انسانی در شهرداری فردیس را از دیگر موضوعات انتزاع شهرداری‌های فردیس و کرج برشمرد و تصریح کرد: پیش از سال ۹۶ شهرداری کرج با برگزاری آزمون استخدامی، نسبت به جذب نیرو در مجموعه شهرداری اقدام کرد. در شهرداری فردیس فقر نیروی انسانی متخصص داریم، اما افرادی که برای شهرداری فردیس جذب شدند، اکنون در شهرداری کرج مشغول به کار هستند و حاضر نیستند به فردیس بیایند.

سرپرست شهرداری فردیس گفت: اخیراً مقرر شده ذی‌حساب اموال فردیس و کرج تا پیش از سال ۹۶ احصا شود تا قدر السهم مناطق سه و ۱۰ شهرداری کرج که اکنون در حوزه شهرداری فردیس است، از اموال شهرداری مشخص شود.

به گزارش ایمنا، فردیس مرکز شهرستان فردیس در استان البرز است. شهر فردیس از شمال با کرج از جنوب با ملارد از شرق با اندیشه و از غرب با مشکین دشت همسایه است.

کد خبر 591314

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری کرج شوراي شهر مدیریت شهری شهرداری فردیس احمدی نژاد شهر مدیران شهری برنامه ریزی شهری شهرداری شهرداری ها قانون انتزاع شهر فردیس کلانشهر کرج املاک شهری شهرهاي ايران پروژه های شهری خدمات شهری حمل و نقل عمومي بودجه شهرداری اموال شهرداری اتوبوسرانی ناوگان اتوبوسرانی سرویس دهی اتوبوسرانی ماشین آلات شهرداری توسعه شهری توسعه شهر سرپرست شهرداری فردیس فردیس کرج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری فردیس شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن گفت: سکو‌های اینترنتی برای انتشار آگهی ملزم به اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان هستند و به این سکو‌ها یک هفته مهلت داده می‌شود.

وی گفت: در جلسه‌ای که با یکی از سکو‌های بزرگ انتشار آگهی املاک داشتیم موافقت کردند تا به سامانه املاک و اسکان متصل شوند و مقدمات آن انجام شده است و تا دو روز آینده این اتصال به طور کامل برقرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن از ساماندهی افزود: یکی دیگر از سکو‌های بزرگ این حوزه با اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان برای انتشار آگهی موافقت نکرد و چنانچه این مقاومت ادامه یابد، به استناد مصوبات شورای عالی مسکن و کمیته‌هایی که شورای امنیت برگزار کرده است بخش املاک این سکو‌ها تعطیل می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای مستاجران
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • بنگاهداری بانک‌ها زنجیری به پای چرخ تولید
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد