Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با افزایش فعالیت سامانه بارشی تابستانه مانسونی در روزهای پنجشنبه و جمعه، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری‌ شدن روان‌آب‌ها و سیلابی‌شدن مسیل‌ها و اختلال تردد در مناطق پربارش استان پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان با ورود سامانه بارشی تابستانه، اظهار کرد: از اواخر روز پنجشنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی در بیشتر مناطق استان به‌ویژه در نیمه‌جنوبی به‌تدریج شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش‌های رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، افزود: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز بر روی استان است و بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق صاف تا کمی ابری و غبار محلی و در ساعات بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق غربی و جنوبی استان رگبارهای پراکنده دور از انتظار نیست، تصریح کرد: با افزایش فعالیت سامانه بارشی تابستانه مانسونی در روزهای پنجشنبه و جمعه، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری‌شدن روان‌آب‌ها و سیلابی‌شدن مسیل‌ها و اختلال تردد در مناطق پربارش استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه هوا در بامداد فردا به حداقل ۲۶ خواهد رسید.

عسگریان خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین‌میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شوند.

کد خبر 591344

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کارشناس هواشناسی استان اصفهان وضعیت هوای امروز اصفهان وضعیت هوای اصفهان وضعیت هوای شهرهای اصفهان وضعیت هوای استان اصفهان آب گرفتگي معابر بارش باران و آبگرفتگی سیل و آبگرفتگی آبگرفتگی منازل هشدار سیل و آبگرفتگی آبگرفتگی در اصفهان هشدار وقوع سیل در اصفهان هشدار سیل در استان اصفهان هشدار سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها هشدار سیل در اصفهان هشدار سیل در استان های ایران هشدار سیل در شیراز هشدار سیلاب و کولاک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سامانه بارشی استان اصفهان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد

ساسان رستمی کارشناس هواشناسی استان ایلام اظهار داشت: اوج فعالیت سامانه بارشی از اواخر دوشنبه تا صبح سه شنبه بوده و اواخر وقت سه شنبه از استان خارج می‌شود.
 
وی بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی امروز دوشنبه همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید بوده و در ارتفاعات بارش به صورت تگرگ است.
 
رستمی عنوان کرد: از فردا از شدت بارش‌ها کاسته شده و از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جو استان پایدار خواهد بود.
 
وی گفت: فعالیت سامانه در نواحی شمالی استان بیشتر است.
 
کارشناس هواشناسی استان ایلام تصریح کرد: در طول فعالیت سامانه احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر، آسیب به سازه‌های های سبک و آسیب به محصولات زراعی و باغی به علت بارش تگرگ و وزش باد وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟