Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیدین مرادی گفت: با انجام این میزان عملیات روکش آسفالت حدود ۱۵ روستای شهرستان پارس آباد درحوزه دو شهرستان از راه آسفالته مناسب برخوردار خواهند شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور عربلو- حاج عوض گفت: طول آسفالت این ۱۵ روستا بیش از ۲۰ کیلومتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با اشاره به اینکه علاوه برانجام پروژه راه‌های روستایی ۳ پروژه نیز در حوزه ایمنی و نگهداری در شهرستان پارس آباد در حال انجام است گفت: در محور بیله سوار - سربند نیز ۲ پروژه لکه گیری و روکش آسفالت انجام می‌شود.

او در حوزه راه‌های فرعی نیز بهسازی و آسفالت پل عنبرلو و جاده مغانسر را یادآور شد و گفت: راه پارس آباد گوشلو نیز در حال احداث و بهسازی است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد با اشاره به اهمیت محور عربلو –حاج عوض بدلیل پرترافیک بودن مسیر گفت: در حال حاضر قطعه یک این مسیر از عربلو تا چهل پله در حال اجرای روکش آسفالت است.

مرادی بهسازی این مسیر را یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه عنوان کرد و گفت: قطعه دوم این محور نیز در روز‌های آینده به مناقصه گذاشته می‌شود.

او از انجام ۲۰ پروژه راهداری و راهسازی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز تا پایان فصل کاری امسال خبرداد و گفت: منابع مالی این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی، استانی و اعتبارات در اختیار نماینده شهرستان در مجلس است.

مرادی طول راه‌های آسفالته روستایی این شهرستان را پایین‌تر از میانگین کشوری دانست و گفت: اتمام این پروژه‌ها منوط به اختصاص به موقع اعتبارات و جذب منابع مالی است که انتظار داریم در این خصوص مسئولان استانی و بویژه نمایندگان در تامین منابع مالی پروژه‌های راهداری اقدام عملی موثر انجام دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لکه گیری آسفالت راهداری اردبیل راههای روستایی پروژه راهسازی شهرستان پارس آباد روکش آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر