Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: نمایشگاه روایت تبلیغ را نمایشگاهی می‌بینم که هماهنگی و هم افزایی در آن دیده می‌شود و در واقع آزمون از خود است که ببینیم در کجا ایستاده‎‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیپان کاشچیان _ امروز چهارشنبه، پنجم مردادماه_ در دیدار از نمایشگاه روایت تبلیغ اظهار کرد: در این نشست سخن از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی و نتایجی از فعالیت‌های این دفتر مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر در زندگی عادی بی‌توجه باشیم ثمرات فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی را نخواهیم دید ولی با بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ عمق این فعالیت‌ها را به خوبی خواهیم دید.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران تصریح کرد: عمق این‌گونه فعالیت‌ها را در نمایشگاه دیگری ندیدم و نمایشگاه روایت تبلیغ به زیبایی همه فعالیت‌ها را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه هریک از تصاویر که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است بیانگر عمق فعالیت‌ها صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: پیش از سخنرانی من برادر روحانی از خواسته‌های مردم و دولت‌ها صحبت کردند و حقیقتاً برای ما جای تفکر دارد که کدامیک از خواسته‌ها می‌تواند قدرتمندتر باشد اما خوش به جال ملت‌هایی که در برابر خواسته‌ها هماهنگی ایجاد کنند.

وی گفت: من این نمایشگاه را نمایشگاهی می‌بینم که هماهنگی در آن دیده می‌شود و در واقع آزمون از خود است که ببینیم در کجا ایستاده‌ایم.

به گفته اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران، باید ایمان عملی خود را در دوکفه ترازو قرار دهیم و ببینیم در کدام خواسته‌ها بیشتر فعالیت کردیم و در کدام قسمت کمتر فعالیت کردیم تا هماهنگی لازم را به وجود بیاوریم.

وی ادامه داد: دفتر تبلیغات اسلامی با فکر و اندیشه و به وسیله افرادی ایجاد شده که فکر و هدف مقدس داشتند، امروز خوشحال هستیم این فکر در دست افراد توانمند قرار دارد که می‌توانند به اهداف مقدس خود دست پیدا کند.

کد خبر 591390

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسقف اعظم ارامنه ادیان توحیدی نمایشگاه صلح و دوستی صلح شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نمایشگاه روایت تبلیغ خواسته ها فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نگارخانه ترانه باران، فرهنگسرای نیاوران میزبان بیش از ۲۰۰ اثر از هنرمندان هنرهای قرآنی است که در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» شرکت کرده‌اند. این نمایشگاه در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل ها و نشست های تخصصی با حضور اساتید، دانشجویان و هنرجویان خواهد بود.

در این راستا جلسه پرسش و پاسخ پیرامون مباحث تخصصی در خط نستعلیق، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ الی ۱۸ با حضور غلامحسین امیرخانی ساعت ۱۶ الی ۱۸ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه «روایت باران» توسط نگارخانه «ترانه باران» به عنوان نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی- اسلامی و با همکاری صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنرهای ایرانی و اسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برگزار شده است.

نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دایر است و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

روز شنبه ۱۵ اردیبهشت نمایشگاه «روایت باران» و مجموعه گالری های فرهنگسرای نیاوران به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.

کد خبر 6093798

دیگر خبرها

  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!