Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهزاد علیزاده روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از خط اصلی کمکی فاضلاب در کمربندی خاتم الانبیا (ص) ارومیه افزود: همچنین حدود ۳۰۰ کیلومتر شبکه در این شهر در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: برای شهر ارومیه یک‌هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه و خطوط اصلی فاضلاب پیش بینی شده که بیش از ۸۰ درصد آن در مدار بهره برداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده ادامه داد: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت و متعاقب آن توسعه و روند رو به رشد ساخت و ساز در سطح شهر، خط اصلی موجود جوابگوی نیازهای اهالی شهر نبوده و در نتیجه با ظرفیت حداکثری در حال بهره برداری است.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: اجرای پروژه های عمرانی مختلف در سطح شهر در سالیان اخیر از جمله احداث روگذرها در مسیرهای خطوط اصلی و شبکه‌های جمع آوری فاضلاب، باعث پوشانده شدن و متعاقبا پنهان شدن منهول‌های دسترسی شبکه اصلی مذکور گردیده است و در نتیجه آن، نشست‌های غیرمترقبه در شبکه اصلی فاضلاب اتفاق افتاده است.

علیزاده، پل تقاطع کمربندی خاتم الانبیا (ص) با خیابان ابوذر در ابتدای جاده شهید کلانتری را یکی از این مناطق اعلام کرد و یادآور شد: این منطقه محل عبور خط اصلی سایز ۱۲۰۰ میلیمتر بوده و باعث بروز مشکلات بهره برداری خصوصا در فصول بارندگی می‌شود.

وی افزود: این مشکلات باعث شده تا امکان توسعه و احداث شبکه فاضلاب و متعاقب آن ارائه خدمات فاضلاب در بخش وسیعی از معابر منتهی به بلوار استاد شهریار شامل مناطق کوهنورد، پرنیان، گل سرخ، زمین‌های کارگران و اندیشه، شهرک شاهد، فرعی‌های خیان حکیم نظامی و پوررشید و همچنین احداث شبکه فاضلاب برای منطقه لاله و سالار و دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه فراهم نشود.

وی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در راستای اهداف خود که رفع مشکلات تمامی شهروندان است، اقدام به انعقاد قرارداد با پیمانکار در کمربندی خاتم الانبیا (ص) حد فاصل تقاطع علامه مجلسی تا زیرگذر خیابان ابوذر، به منظور احداث شبکه اصلی کمکی فاضلاب با لوله پلی اتیلنی با سایز ۱۲۰۰ میلیمتر، با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کرده است.

به گفته وی، عملیات اجرایی توسط پیمانکار با سرعت و جدیت کامل آغاز شده و امید می‌رود طی سه ماه آینده اتمام و با بهره برداری از آن، عمده مشکلات بخش فاضلاب در این منطقه مرتفع شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه آب و فاضلاب مدیرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه آب و فاضلاب آذربایجان غربی ارومیه آب و فاضلاب مدیرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربی بهره برداری آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین

داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان خبر داد و گفت: این خدمات با هزینه‌ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است. 

وی افزود: ۱۱۰۰ کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب شهر‌ها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین انجام شده است.

بیرنوندی در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد.

وی، برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون‌های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکرد‌های سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهر‌های قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستا‌های آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری