Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «داوود منظور» روز چهارشنبه در حاشیه آیین آغاز فعالیت میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد و دارایی به مناسبت سفر رییس جمهور به استان همدان در جمع خبرنگاران افزود: با روند مطلوب دریافت اظهار نامه های مالیاتی در سطح کشور و حمایت خوب اصناف مختلف از این طرح، امسال را باید سال حماسه در عرصه درآمدهای مالیاتی و مشارکت افراد در ارائه اظهار نامه ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کارکنان سازمان امور مالیاتی طی ۲ ماه کاری فشرده و سنگین برای دریافت اظهار نامه های مالیاتی، زمینه مناسب برای بروز تحولی بزرگ دراین عرصه برای سال جاری را فراهم کردند.

معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: برای نمونه در بخش مشاغل و اصناف شاهد افزایش ۵۲ درصدی مودیان مالیاتی با دریافت ۱.۵ میلیون اظهار نامه جدید مالیانی هستیم.

منظور با بیان اینکه از نظر ارزش ریالی مالیات ابرازی در بخش مشاغل سه برابر شده است، افزود: همچنین امسال در بخش شرکت ها نیز ۳۳۰ هزار اظهار نامه مالیانی را دریافت کردیم که از نظر ریالی ۷۳ درصد افزایش یافته است.

به گفته وی، میزان مالیات ابرازی در سال گذشته ۵۷ هزار میلیارد تومان بود که امسال این رقم به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است و بر این اساس می توان عنوان کرد که حماسه اظهار نامه مالیاتی را در سال جاری شاهد بودیم.

میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی صبح امروز(چهارشنبه) و در آستانه سفر استانی دولت با حضور رییس سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان نماینده تام الاختیار این وزارتخانه در همدان ایجاد و فعال شد.

میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی متشکل از ۳۱ میز و هشت حوزه خدمت بانک ها، بیمه، گمرک، امور مالیاتی، صندوق کارآفرینی امید، اموال تملیکی، تسهیلات تبصره ۱۸و سهام عدالت همزمان با سی امین سفر استانی دولت به مدت ۲ روز(چهارشنبه و پنج‌شنبه) فعال و آماده دریافت نظارت و مطالبات مردم و پیگیری و پاسخگویی به آنها است.

به گزارش ایرنا، آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه(فردا) ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می کند.

دیدار عمومی با مردم شهرستان های کبودرآهنگ و همدان، بازدید از برخی طرح ها و پروژه ها، دیدار با نخبگان، شورای اداری استان، بازدید سرزده و در نهایت نشست خبری از جمله برنامه های رییس جمهور در سفر به استان همدان است.

همچنین بر اساس برنامه ریزی ها، وزیر کشور در شهر همدان، وزیر جهاد کشاورزی در ملایر، وزیر آموزش و پرورش در نهاوند، وزیر علوم در اسدآباد، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در تویسرکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کبودرآهنگ، رییس سازمان محیط زیست در شهرستان بهار، وزیر ورزش و جوانان در فامنین و وزیر بهداشت نیز در شهرستان های رزن و درگزین حضور یافته و علاوه بر دیدار مستقیم با مردم و بازدید از طرح ها و بررسی مشکلات و مسایل، نتیجه کار را برای جمع بندی و تصمیم گیری در جلسه شورای اداری استان همدان با حضور رییس جمهور، بیان می کنند.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

برچسب‌ها اظهارنامه‌ مالیاتی وزارت اقتصاد و امور دارایی شهر همدان سفر استانی استانداری همدان سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اظهارنامه مالیاتی وزارت اقتصاد و امور دارایی شهر همدان اظهارنامه مالیاتی وزارت اقتصاد و امور دارایی شهر همدان سفر استانی استانداری همدان سی امین سفر استانی روز چهارشنبه رییس جمهور اظهار نامه نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع

 یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

گفتنی است استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و همدان به طور کامل اقامت اتباع در آنها ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است