Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بکایی افزود: دیروز هم ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان گندمکار استان همدان پرداخت شد.

او گفت: به این ترتیب تاکنون از مجموع مطالبات کشاورزان که به مبلغ ۲ هزار و ۹۲۴ میلیارد تومان بوده است، هزار و ۶۰۱ میلیارد تومان پرداخت شده که برابر با ۵۵ درصد از میزان کل مطالبات کشاورزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان همدان می گوید: کشاورزانی که گندم را تحویل مراکز خرید داده اند و اسناد تحویل آن تا ۲۶ تیرماه به بانک کشاورزی ارسال شده، وجه گندم به حساب آنها واریز شده است.

بکایی گفت: تا تاریخ ۵ مرداد  ۲۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گندم خرید تضمینی سفر رییس جمهور استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید

سیدکاظم موسوی گفت: تاکنون حدود ۶۰ هزار تن گندم از شهرستان‌های جنوبی استان فارس خریداری شده و تا پایان برداشت گندم مراکز خرید تضمینی شبکه تعاونی‌های روستایی و تولید فعال خواهند بود.

او ادامه داد: زیرساخت‌های لازم در ۱۰۰ مرکز توسط تعاون روستایی به منظور تحویل و خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان ایجاد شده است.

موسوی اضافه کرد: نرخ خرید تضمینی گندم معمولی بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری برای سال زراعی جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای گندم دوروم ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس بیان کرد: سال گذشته ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵هزار تومان خریداری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت