Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@15:08:52 GMT

جدایی یک جوان دیگر از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۸۳۹۰

جدایی یک جوان دیگر از پرسپولیس

به گزارش ایرنا، علی خدایی مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم جدا شد و با قرارداد یکساله به صورت قرضی به نفت مسجدسلیمان پیوست.

خدایی پرورش یافته آکادمی پرسپولیس بود و فصل گذشته نیز در ترکیب تیم امید عملکرد خوبی داشت. این بازیکن فصل قبل راهی سایپا شد و در لیگ دسته اول برای این تیم توپ زد.

حالا او در لیگ بیست و دوم در نفت مسجدسلیمان حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس آکادمی پرسپولیس پرسپولیس نفت مسجد سلیمان تیم امید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس آکادمی پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس آکادمی پرسپولیس پرسپولیس نفت مسجد سلیمان تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس در عین حال که از بازیکنان این تیم حمایت کرد، نسبت به کارت قرمز امید عالیشاه نیز موضعی منفی گرفت اما عمده دلیل ناکامی قرمزها را اتلاف وقت بازیکنان تیم سپاهان قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و همچنین از هواداران که یار دوازدهم ما بودند. موقعیت بسیار خوبی داشتیم و چیزی که انتظارش را داشتیم، محقق نشد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از سپاهانی‌ها عنوان کرد: ما یک زمانی بازیکنان کشورهای عربی را نقد میکردیم که از اوایل نیمه دوم خودشان را به مصدومیت می‌زدند اما تیم سپاهان از دقیقه پنج بازی 20 بار مصدوم وشبه مصدوم شدند و این موضوع روند بازی را کند کرد.

درویش همچنین در مورد اخراج امید عالیشاه اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان استفاده کرد و البته کاپیتان ما هم نباید روی حساسیت بازی آن کار را میکرد. هرچند خطا را بازیکن آنها کرد اما بازیکن باتجربه نباید این کار را میکرد چون ما در اوج حملات بودیم.

دیگر خبرها

  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • اخراج امید عالیشاه در دیدار پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!