Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از پیشرفت عملیات اجرایی پاسگاه حفاظتی چم چیت دورود خبر داد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  شیرزاد نجفی در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: این پاسگاه با زیر بنای ۱۴۰ مترمربع و با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال اجراست.

او افزود: پاسگاه حفاظتی در اثربخشی فعالیت های حفاظتی سازمان در حوزه حفظ عرصه های ملی ( جنگل، مراتع و بیابان ) و تقویت و عمومیت بخشیدن رفتارهای قانونمند در عرصه های منابع طبیعی بسیار مفید و البته ضروریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی سرعت بخشیدن به اجرای احکام و مقررات حفاظتی سازمان، تقویت برنامه های پیشگیری و کاهش پرونده های متشکله از طریق اجرای اقدامات ارشادی بازدارنده، بالا بردن ضریب حفاظت از منابع طبیعی و انفال در کشور، خودباوری همکاران حفاظتی خصوصاً در عرصه ها و هنگام برخورد با متخلفین، تقویت پوشش حفاظتی بر مناطق جنگلی استان و... را از جمله اهداف احداث پاسگاه های حفاظتی دانست و تصریح کرد: با اجرای کامل این پروژه بیش از ۱۹ هزار هکتار از جنگل های دورود تحت پوشش حفاظتی قرار خواهند گرفت.

او گفت: با احداث این پاسگاه، علاوه بر گشت و مراقبت های ۲۴ ساعته زمینی، کل منطقه با استفاده از دوربین های ثابت و پهپاد نیز پایش می شوند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری  لرستان  عنوان  کرد: تا کنون بیش از ۵ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای احداث فونداسیون و اسکلت این پاسگاه هزینه شده که پیش بینی می شود برای احداث کامل این پروژه بیش از ۱۵ هزار میلیون ریال اعتبار لازم است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دورود پیشرفت فیزیکی پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت