Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی سلیمانی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۶۴ هزار تن کالای اساسی به ارزش بالغ بر ۱۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان بوشهر وارد کشور شده است اظهار داشت: بیشترین حجم کالاهای اساسی وارداتی به گمرکات استان بوشهر به ترتیب از گمرک منطقه ویژه اقتصادی یک و دو بوشهر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل گمرک بوشهر اضافه کرد: طی این مدت ۲۲ نوع کالای اساسی از گمرکات استان به کشور وارد شده است که عمده آنها مربوط به دو بخش کشاورزی و صنایع غذایی و صنعت شامل برنج، انواع چای، انواع لاستیک، حبوبات، بادام زمینی، اجزاء و قطعات کشاورزی و انواع کالای پزشکی می باشد.

وی ادامه داد: در چهار ماهه سال جاری حدود ۲۰۶ هزار تن کالا به ارزش بالغ بر ۶۷۲ میلیون دلار از گمرکات استان بوشهر به کشور وارد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۴۵ درصد و از نظر ارزشی ۹۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

سلیمانی افزود: عمده کالاهای وارداتی از گمرکات استان شامل اجزاء و قطعات نیروگاه اتمی، ماژول ال ای دی، انواع پارچه، برنج، انواع چای، انواع لاستیک، قطعات موتورسیکلت و دوچرخه، انواع دستگاه پخت و پز رستورانی، قطعات و لوازم یدکی خودروی سواری بوده است.

ناظر گمرکات استان یادآور شد: بیشترین حجم کالاهای وارداتی به گمرکات استان بوشهر به ترتیب مربوط کشورهای چین، امارات متحده عربی، روسیه، هند، تایلند، فیلیپین، ترکیه، سریلانکا و ژاپن می باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گمرک بوشهر صادرات بوشهر گمرکات استان بوشهر گمرکات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • گاف دولتی در اعلام خودرو‌های وارداتی دپویی