Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@22:30:58 GMT

ساعت هوشمند Mibro Lite چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۸۷۰۴

ساعت هوشمند Mibro Lite چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساعت هوشمند Mibro Lite دارای سنسور ضربان قلب و ۱۵ حالت ورزشی مختلف است که به کاربران کمک می‌کند سلامتی خود را پایش کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت زیرمجموعه شیائومی یعنی Mibro یک ساعت هوشمند دیگر با نام Mibro Lite را وارد بازار کرده است. این ساعت مچی هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۱.۳ اینچی AMOLED است که در صفحه ۴۳ میلی‌متری ساعت قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش ظاهر مدرن ساعت را بیشتر نشان می‌دهد. این محصول در رنگ مشکی و با قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند Mibro Lite دارای گواهینامه IP68 است، بنابراین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم خواهد بود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، این ساعت با یک بار شارژ کامل تا هشت روز جوابگو خواهد بود و با غیرفعال کردن حسگر ضربان قلب تا ۱۰ روز شارژدهی خواهد داشت. شارژ مجدد باتری از طریق مکانیزم پین مغناطیسی انجام می‌شود.

وزن ساعت هوشمند Mibro Lite 48 گرم و ضخامت آن ۹.۸ میلی‌متر است. این ساعت هوشمند دارای سنسور ضربان قلب و ۱۵ حالت ورزشی مختلف است که به کاربر کمک می‌کند سلامتی خود را پایش کنند. از دیگر ویژگی‌های گجت پوشیدنی ذکر شده می‌توان به اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت استرس، گام‌شمار، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، محاسبه کالری مصرف شده، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، تایمر، ماشین حساب و کنترل موزیک اشاره کرد.

کد خبر 590889

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان خبر تکنولوژی ساعت هوشمند گجت های جدید گجت پوشیدنی شیائومی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساعت هوشمند Mibro Lite

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربردهای صنعت فضایی جز محورهای مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.

کد خبر 6090531 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد