Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز ارتش یک قدرت بازدارنده برای کشور و دارای جایگاهی رفیع است به گونه‌ای که دشمنان جرأت نگاه چپ به ایران را ندارند.

به گزارش ایلنا، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت عملیات مرصاد، این عملیات را غرورآفرین و افتخارآفرین دانست و گفت: عملیات مرصاد پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط امام خمینی (ره) و پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات منافقینی که دم از حمایت از خلق می‌زدند، با تمام قوا به کشور حمله کردند و نیرو‌های بعثی نیز با ایجاد حملات ایذایی به آن‌ها کمک کردند، امّا پس از چند روز درگیری در نهایت نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران توانستند به شایستگی بر دشمنان فائق شوند.

وی با اشاره به این که هوانیروز نقش اساسی در عملیات مرصاد داشت، عنوان کرد: یکی از مؤلفه‌هایی که در این عملیات، منافقان را زمین‌گیر کرد، هوانیروز مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که توانست با پشتیبانی سایر نیرو‌های مسلح به این مهم دست یابد.

امیر سرتیپ قربانی با بیان این که هوانیروز ارتش در تمامی عملیات‌ها حضوری فعال و نقش بسزایی داشت، اظهار داشت: هوانیروز ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس بالغ بر سیصد هزار ساعت پرواز عملیاتی داشت و بهترین عملیات‌ها را با بیش‌ترین کارایی و کمترین خسارت انجام داد.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه عملیات مرصاد، برگ زرینی بر افتخارات هوانیروز ارتش است، افزود: در این عملیات، کارکنان غیور هوانیروز، با تمام توان خود به گونه‌ای به دشمن حمله بردند که منافقان برای همیشه طومارشان از این مملکت برچیده شد. شهید صیاد شیرازی در این عملیات شخصا حضور داشتند و اولین پرواز را با بالگرد ۲۱۴ جهت شناسایی انجام داد. در این عملیات بالغ بر ۴۵ هلی کوپتر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح امروزه در اوج اقتدار هستند خاطر نشان کرد: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بازدارنده برای کشور و دارای جایگاهی رفیع است به گونه‌ای که دشمنان جرأت نگاه چپ به ایران را ندارند.

امیر سرتیپ قربانی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به فعال شدن سامانه‌های دید در شب در هوانیروز تصریح کرد: از این سامانه در رزمایش‌های زیادی رونمایی شده است، همچنین در زمینه تولید موشک به نقطه‌ای رسیده‌ایم که دشمن را از دوردست خواهیم زد و با هوشمندی نیرو‌ها و تجهیزات به روز، دشمن را رصد می‌کنیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

فرمانده هوانیروز در پایان با تأکید بر اقدامات ارزنده مردم‌یاری پایگاه‌های هوانیروز بیان کرد: تمامی هفت پایگاه هوانیروز ارتش در حوزه مردم‌یاری و انتقال اعضای اهدایی بدن با قدرت به فعالیّت‌های خود ادامه می‌دهند و به همین دلیل توانسته‌اند شعار ارتش فدای ملّت را بیش از پیش به منصه ظهور رسانند.

تماشاخانه ببینید| رو در رو کردن دو زنی که در «بی آر تی» سر حجاب دعوا کردند ببینید| خاطره مهران مدیری از دوران جنگ؛ از شلیک آرپی‌جی تا زدن دشمن با سنگ فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرمانده هوانیروز ارتش عملیات مرصاد نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان