Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@03:58:35 GMT

جریمه سنگین قطر برای دلالان بلیت جام جهانی

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۹۱۲۷

جریمه سنگین قطر برای دلالان بلیت جام جهانی

وزارت دادگستری قطر برای متخلفان بازار سیاه بلیت مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ جریمه سنگین درنظر گرفت.

به گزارش مشرق، مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ۲۹ آبان به میزبان دوحه آغاز می شود تا دنیا شاهد بزرگترین تورنمنت ورزشی جهان باشد.

فیفا برای دوستداران فوتبال در ۳ مرحله بلیت فروشی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را انجام داد و تمام بلیت ها به صورت اینترنتی فروخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه وزارت دادگستری قطر با انتشار بیانیه ای به متخلفان بلیت فروشی در بازار سیاه در ایام جام جهانی ۲۰۲۲ خط و نشان کشید.

بیشتر بخوانید:

هتل و محل اقامت حیرت انگیز ایران در جام جهانی +عکس

در این بیانیه ای آمده است: هر فردی در خارج از چارچوب فیفا بخواهد در بازار سیاه اقدام به بلیت فروشی کند جریمه ۲۵۰ هزار ریالی قطر(حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی) جریمه نقدی خواهد شد.

این جریمه سنگین قطر برای دلالان بلیت مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ می تواند باعث شود تا تخلفات بازار سیاه بلیت در کمترین مقدار برسد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت می کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تماشاگران بلیت فروشی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ بازار سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.   تیم خیبر خرم آباد از  حضور تماشاگران در مسابقات خانگی  برای مدت ۶ ماه معلق می‌شود و در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می‌شود.   این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.   این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان