Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@08:48:55 GMT

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۹۲۹۱

فروشگاه محصولات مختلف سعی می کنند تا از هر طریقی که می شود محصولات خود را به فروش برسانند. یکی از بهترین روش ها حضور در فضای اینترنت می باشد، جایی که عدم فعالیت شما منجر به از دست دادن بخش مهمی از منطقه تبلیغاتی و فروشی می شود. صاحبان کسب و کار سوال می پرسند که بهترین محل برای راه اندازی و تبلیغات فروشگاه کجا می باشد؟ بهترین پاسخ به این سوال، هر جایی که مخاطبان هدف شما در آن جا حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال بعدی صاحبان فروشگاه این می باشد که قیمت طراحی سایت فروشگاهی چه میزان است؟

محصولی که در فروشگاه به صورت قدیمی به فروش می رسانید، بازار آنلاین می تواند به شما امکان دسترسی به انبوهی از مخاطبان دست نخورده را با مقدارکمتری فراهم کند. با روش های قدیمی نمی توانید به آن صورت پیشرفت در فروش داشته باشید. با توجه به اینکه مردم نیز به منظور خرید وسایل مورد نظر ابتدا به سراغ اینترنت می روند بنابراین شما نیز می توانید در این مسیر قرار گیرید. محدودیت هایی که در روش فروش حضوری برای شما وجود دارد باعث می شود تا محدودیت زمانی و دسترسی به وجود آورد.

با طراحی سایت فروشگاهی مناسب می توانید بخش زیادی از محدودیت های مربوط به فروش حضوری را از پیش روی خود بردارید. با این آگاهی تعداد زیادی از فروشگاه ها به دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود می باشند. به همین منظور کیفیت آن ها برای برتری نسبت به دیگر رقبا اهمیت پیدا کرده است. زمانی که بحث کیفیت و رقابت به میان می آید، هزینه ها نیز بازه تفاوتی زیادی به خود می گیرد.

نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت فروشگاهی

هنگامی که قصد دارید هزینه مربوط به وبسایت تجارت الکترونیک خود را تعیین نمایید چندین عامل مهم وجود دارد. می توانید با تعیین هزینه مربوط به چهار فاکتور در پایین قیمت مربوط به راه اندازی سایت خود را تعیین نمایید.

۱- هزینه های توسعه و طراحی

شما راه ها و گزینه های مختلفی برای طراحی و توسعه وبسایت در پیش روی خود خواهید داشت. شما نیاز دارید تا خارج از چارچوب فکر کنید تا بتوانید یک طراحی جذاب را در سایت خود داشته باشید. رابط کاربری مناسب و همچنین طراحی جالب و کاربرپسند باعث می شود تا شما قدم مهمی در موفقیت بردارید.

طراحی با ظاهری مناسب و کاربرپسند از سوی یک متخصص طراحی سایت با تجربه و دانش صورت می گیرد.ابزارهای زیادی وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آن، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. ووکامرس، shopify و.. گزینه هایی از وسیله های مربوط به طراحی سایت فروشگاهی است.

هر یک از آن ها دارای هزینه های متفاوتی است که با استفاده از شرایط استفاده و اهداف خود یک قیمت مصرف کننده تعیین می شود.

۲- هزینه هاست

یکی از هزینه هایی که برای تمامی وبسایت ها مورد نیاز است، هزینه مربوط به هاست سایت می باشد. انتخاب درست می تواند باعث شود تا شما در زمان بهره برداری دچار کندی سرعت و همچنین مشکلات دیگر نشوید. برای اینکه در زمان هجوم ترافیک در وبسایت بتوانیم مدیریت مناسب داشته باشیم و بارگذاری مربوط به سایت به صورت مناسب صورت گیرد، نیاز است تا هاست مناسبی انتخاب شود.

البته برخی از پلفترم ها خود دارای میزبانی می باشد که می توانید از آن ها استفاده کنید. بهتر است از کمک یک فرد با تجربه استفاده کنید که آن براساس اهداف و همچنین بهره برداری شما بهترین هاست را انتخاب و برای وبسایت شما قرار دهد.

۳- فرایند پرداخت

مرحله ای از راه اندازی سایت فروشگاهی شما مربوط به فرایند پرداخت است. معمولاً پردازشگرهای مربوط به پرداخت، هزینه کمی را به عنوان تراکنش در نظر می گیرند. این موضوع باید قبل از اینکه به کار گرفته شود مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد. اینکه نحوه حمایت و همچنین پشتیبانی به چه صورت می باشد که شما می توانید با آن ها همکاری نمایید. هزینه مربوط به خدماتی که ارائه می کنند به چه میزان بوده و به صورت مناسب تعیین شده باشد.

در سرعت و همچنین تعداد پرداخت ها نیز محدودیت غیرقابل انتظاری وجود نداشته باشد. همه این مباحث باعث می شود تا شما بتوانید بهره وری مناسبی داشته باشید.

۴- هزینه مربوط به افزونه ها

تمامی پلتفرم های مربوط به تجارت الکترونیک، همه قابلیت های خود را در یک سبد قرار نمی دهند. بسته به این که ماهیت وبسایت شما به چه صورت است باید ویژگی هایی را انتخاب کنید که به خوبی متناسب با آن باشد. در این قسمت می توانید از افزونه ها کمک بگیرید.

جایی که امکانات و قابلیت های عمومی مربوط به آن برای شما کافی نبوده و به یک سری افزونه های دیگر نیاز دارید. هر چه میزان قابلیت مربوط به برنامه بالاتر باشد، تعداد افزونه های آن نیز بیشترمی شود. بنابراین شما می توانید استفاده بهتری از برنامه ها داشته باشید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در تهران

هزینه مربوط به طراحی سایت بستگی به شرایط و ویژگی های مختلفی دارد. تعدادی از آن ها را در بالا بیان نمودیم. شما نیز برای اینکه بتوانید از قیمت طراحی سایت فروشگاهی در تهران آگاهی پیدا نمایید بهتر است در ابتدا اهداف و استراتژی مربوط به خود را تعیین کنید در ادامه با برگزاری جلسات همراه طراح سایت هزینه مربوط به آن را تعیین نمایید.

نتیجه گیری

امروزه به منظور راه اندازی فروشگاه نیاز نیست که حتماً به سراغ خرید ملکی بروید. شما به راحتی می توانید از فضای اینترنت به این منظور استفاده نمایید. با حجم زیادی از خریداران روبرو می باشید که آن ها نیز به دنبال فروشگاه مناسب برای خرید محصولات خود می باشند. زمانیکه در این فضا حضور پیدا می کنید برند فروشگاهی شما دارای اعتبار بیشتری می شود. اعتماد مخاطبان نسبت به برند شما بالاتر می رود و راحت تر می توانند از شما خرید نمایند.

تعداد فروشگاه های اینترنتی در سال های قبل بسیار کم تر از الان بود. اما با توجه به شرایط کسب و کاری این موضوع تفاوت جدی پیدا کرده است و حجم زیادی از مشتریان و فروشنده ها سعی می کنند تا خرید و فروش خود را در این فضا صورت دهند. عده ای از طریق دسکتاپ و بخشی نیز از طریق موبایل خود به وبسایت های شما مراجعه می کنند. همه این افراد انتظار دارند تا شرایط بسیار مناسب باشد.

بنابراین می توان بیان نمود که کار نباید به ساده و خیلی ابتدایی پیش رود. شرکت های زیادی در بخش طراحی سایت فروشگاهی فعالیت می کنند. قیمت طراحی سایت فروشگاهی در هر یک از این شرکت ها تفاوت داشته و براساس اهداف و همچنین خدماتی که ارائه می کنند، می تواند بازه قیمتی متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد. مجموعه ویرا نیز شرایط مشتریان متفاوت را در نظر گرفته و سعی می کنند شرایط متنوعی را برای صاحبان کسب و کار فراهم کنند.

منبع: الف

کلیدواژه: قیمت طراحی سایت فروشگاهی هزینه مربوط داشته باشید راه اندازی افزونه ها هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صادق کاظمی فرد، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی درباره طراحی و ساخت دستگاهی با استفاده از تکنولوژی سنجش خازنی برای غربالگری سینه، به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، توضیح داد: نکته پر اهمیتی که در پروژه مورد توجه قرار گرفت رسیدن به محصول کارآمد و ارزان قیمت و با دقت تشخیص بالا بود که بتوان موضوع غربالگری را در تمام سطح جامعه از جمله مناطق محروم با هزینه خیلی پایین‌تر نسبت به روش‌های موجود پیاده سازی کرد.

کاظمی اضافه کرد: دستیابی به فناوری سنسورهای سنجش خازنی کمک شایانی در تولید ارزان قیمت این محصول نموده است و بعد از آمریکا ایران به دانش ساخت این تکنولوژی دست پیدا کرد و در بیوتکنولوژی، هوافضا و صنعت خودرو سازی کاربرد فراوانی دارد.

وی ادامه داد: روش شناسایی توده های سرطان سینه در حال حاضر از سوی آمریکا مورد تایید قرار گرفته و سازمان FDA آمریکا مجوز استفاده از تکنولوژی را صادر نموده است  که به عنوان ملاک جهانی برای تشخیص سرطان سینه تلقی می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد این دستگاه گفت: برای استفاده از این دستگاه نیازی به دستگاه‌های جانبی نیست و دقت تشخیصی آن ۸۳ درصد برآورد شده است. 

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، کاهش هزینه‌های غربالگری را از مزیت‌های این دستگاه دانست و گفت: این دستگاه با آنالیز با دقت بالای بافت سینه، بافت‌های مشکوک را شناسایی می کند و در نهایت از طریق نرم افزار که بر روی گوشی همراه نصب می‌شود نقاط مشکوک به وجود بافت سرطانی نمایش داده می‌شود.

 کاظمی ادامه داد: امواج آلتراسونیک تولید شده  قادر به تشخیص غیرتهاجمی بافت سرطانی است.

وی با اشاره به اهمیت این دستاورد برای کشور گفت: با توجه به اهمیت موضوع غربالگری سرطان سینه برای وزارت بهداشت و هزینه بالای این طرح، با دستاورد جدید میتوان با سرعت بالا و هزینه به مراتب پایین تر طرح غربالگری سرطان پستان  را در کل کشور پیاده سازی کرد و سطح سلامت در کشور را ارتقا داد .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟