Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه النصر عربستان با آوردن رودی گارسیا سرمربی سابق آ.اس رم و لیون این روزها به دنبال جذب ستاره های سرشناس فوتبال جهان است.

در همین رابطه یکی از گزینه های النصر برای تقویت تیم میرالم پیانیچ ستاره بارسلونا بود. در این زمینه راجر پروس خبرنگار نشریه «اسپورت» کاتالونیا خبر داد هافبک بارسلونا با پیشنهاد النصر عربستان موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرنگار اسپانیایی تاکید کرد عربستانی ها به درخواست رودی گارسیا مربی ستاره بوسنیایی را می‌خواهند. باشگاه بارسلونا به نوبه خود از رفتن او استقبال می کند، زیرا باعث صرفه جویی در حقوق او می شود. هنوز هیچ تماسی بین باشگاه ها وجود ندارد، اما ممکن است در چند روز آینده شروع شود.

پیانیچ در سال ۲۰۲۰ از یوونتوس به بارسلونا آمد. ستاره مسلمان بعد از یک فصل حضور در ترکیب آبی‌اناری ها موفق نشد عملکرد مطلوب را داشته باشد و به صورت قرضی راهی بشیکتاش ترکیه شد.

کد خبر 693655 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم تیم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE

دو مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ به میزبانی عربستان سعودی تایید شدند.

رویداد پادشاهی رینگ در ورزشگاه Jeddah Superdome شهر جده عربستان سعودی در تاریخ 25 می برگزار خواهد شد.

طرفداری | به دنبال آنچه در ماندی نایت راو صبح امروز اتفاق افتاد، 2 بازی مهم برای رویداد پادشاهی رینگ به ثبت رسیدند.

سمی زین، کشتی گیر سوری تبار که انتظار می‌رود از حمایت کامل هواداران هم نژادش برخوردار باشد، در دیداری 3 نفره برابر برانسن رید و چد گیبل از کمربند بین قاره‌ای دفاع خواهد کرد. همچنین در مسابقه‌ای دیگر، بکی لینچ برای دفاع از کمربند قهرمانی جهان WWE به مصاف لیو مورگان خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!