Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل استقبال بیشتر مردم از این مجموعه ها بسیاری از کلینیک های روانشناسی را در نزدیک و دور از خود و در شهر خود مشاهده می‌کنیم حال سوالی که در این بین پیش می‌آید این است که کدام کلینیک روانشناسی می‌تواند خدمات مناسبی را به من ارائه دهد؟ فرد باید با بخشهای مختلف یک کلینیک روانشناسی آشنایی داشته باشد، نحوه کار روانشناسان را بداند و بتواند یک روانشناس حرفه‌ای را تشخیص دهد تا انتخاب صحیحی داشته باشد، با ما در این مقاله همراه باشید تا بیشتر در این مورد اطلاعات کسب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا باید به کلینیک روانشناسی مراجعه کنیم؟

همانطور که شما برای بدن خود ارزش قائلید و برای چک کردن آن هر از چند گاهی آزمایشی عمومی می‌دهید تا وضعیت خود را بررسی کنید، باید برای روان خود نیز اهمیت ویژه ای قائل باشید چرا که احساس شادی و خوشبختی از درون شما برمی‌خیزد و تنها پرداختن به مسائل بیرونی مانند موارد مالی، شهرت، پیشرفت و.... غیره نمی‌تواند شادی را برای شما به ارمغان بیاورد، ممکن است شما ثروت‌مندترین فرد روی کره زمین باشید اما به دلیل اینکه مسائل روان خود را در نظر نداشته اید نمی‌توانید احساس خوشبختی کنید، پس از این مسئله غافل نشوید و هر از گاهی حتی با وجود اینکه مشکلی در زندگی خود احساس نمی‌کردید به روانشناس مراجعه کنید تا افکار خود را غربال کرده و از مشکلاتی که ممکن است پیش روی شما قرار گیرد پیشگیری کنید.

وظایف روانشناس چیست؟

روانشناس در روند مشاوره ها و ارائه راهکارهای خود باید به مسائلی توجه داشته باشید و مسئولیت هایی را دارد که باید به آنها عمل کرده و در قبال مراجعه کننده خود مسئولیت پذیر باشد این وظایف عبارت اند از:

ارائه بهترین و به روز ترین اطلاعات و مشاوره ها برای مراجعین خود تشکیل کردن پرونده برا مراجعه کننده خود و ارائه خدمات به صورت منظم و تکمیل پرونده فرد برای نتیجه گیری بهتر ارزیابی و بررسی و تشخیص صحیح و با حوصله و جزئی نگری به مسائل در روند درمانی فرد ارائه راهکار های عملی دقیق و پیگیری از انجام آنها در مراجعه کننده خود انجام آزمایشات و آزمون های مربوط و مورد نیاز در افراد همکاری کردن با متخصصین حوزه های مختلف برای پیشرفت بهتر و با کیفیت تر درمان به خصوص روانپزشکان برای مراحل دارو درمانی انجام مشاوره های فردی و گروهی و خانوادگی به افراد در صورت نیاز رازداری و ایجاد حس اعتماد در فرد مراجعه کننده و بررسی موضوعات و مسائل اشخاص بدون قضاوت فرد منظم بودن و داشتن رفتار و اخلاق حرفه ای و برقراری ارتباط حرفه ای با مراجعین خود وقت شناسی مسئولیت پذیری

چه زمانی ضروری است که به روانشناس مراجعه کنیم؟

همان طور که اشاره شد بهتر است هر از چند گاهی به مشاور مراجعه کنیم تا وضعیت روان خود را بررسی و ارزیابی کرده تا از مسائل و مشکلات پیش رو پیش گیری کنیم، اما برخی از مسائل وجود دارند که نیاز به مراجعه به روانشناس را بیشتر می‌کنند، یعنی اگر در برخورد با این موارد به کلینیک روانشناسی مراجعه نکنید ممکن است وضعیت برای شما بدتر شده و برخی اوقات بسیار خطرناک شود، از این دست مسائل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ناتوانی و ضعف در تحصیل یا شغل خود که منجر به پسرفت و افت در آن حوزه می‌شود. رفتار های تکانه ای و عدم توانایی در کنترل کردن احساسات خود در مراحل مختلف زندگی و مواجهه با مسائل مختلف در زندگی. داشتن تجارب ناخوشایند روانی و عصبی و یا مباحثی که باعث ایجاد یک استرس و اضطراب شدید شده اند، مانند یک تصادف ناگوار که منجر به از دست دادن عزیزان شده ناراحتی بی پایان و افسردگی و گریه های دوره ای مکرر ابهام در زندگی و ناتوانی در تصمیم گیری در مراحل مختلف زندگی مصرف و یا سوء مصرف مواد مخدر یا الکل به وجود آمدن عادت های منفی و غیر قابل کنترل در زندگی روی آوردن به روابط بی معنی در زندگی و ارتباطات زود گذر بروز مشکلات زیاد در روابط بین زوجین بی حس شدن در زندگی و بی اعتنایی و بی انگیزگی مشکل داشتن در ایجاد و تشکیل رابطه مشکلات مختلف جنسی ایجاد شدن اختلالات مختلف در میزان اشتها و یا خوابیدن( این مورد می‌تواند افزایش و یا کاهش هر یک از این موارد باشد) و...

کلینیک روانشناسی دکتر مخدومی

در کلینیک روانشناسی دکتر مخدومی افراد با بهترین خدمات روانشناختی و درمانی ومشاوره مواجه خواهند بود، چرا که در این مجموعه می‌توانید بهترین ها را تجربه کنید، در این مجموعه روانشناسان به روز با تکنیک ها و روش های نوین درمان در روانشناسی آگاه هستند و می‌توانند به خوبی نتایجی را برای شما و یا خانواده شما به وجود آورند، این کلینیک از بخش های مختلفی تشکیل شده که اکثر اختلالات و اختلافات را مورد ارزیابی و درمان و مشاوره قرار می‌دهد، همچنین این مجموعه مجهز به به روز ترین و نوین ترین ابزار آلات در جهت سرعت بخشیدن و تشخیص صحیح و بهبود روش های درمانی به وجود می‌آورد، این کلینیک علاوه بر مشاوره در مورد مسائل روان به مشاوره های تحصیلی، رشد، توسعه فردی و بهبود در شغل می‌پردازد. در این مجموعه شما با فضایی بسیار آرامش بخش، حرفه ای و مدیریتی منظم و با کیفیت مواجه خواهید شد که این موارد خود نیز در ایجاد حس خود در فرد و پیشرفت روند درمان بسیار تاثیر گذار هستند.

در نهایت

همان طور که متوجه شدید انتخاب یک کلنیک روانشناسی از اهمیت بالایی برخوردار است و افرادی که می‌خواهند از این خدمات و مشاوره ها استفاده کنند باید شرایطی را در نظر بگیرند تا مشکلشان با بهترین کیفیت و سرعت حل شود، در روند درمان ها و مشاوره های درمانی باید به این نکته توجه داشته باشید که این موارد زمان بر هستند البته برای سرعت بخشیدن به روند درمان نیز می توانید با کلینیک روانشناسی دکتر مخدومی به شماره تماس 02172936 و آقای دکتر مخدومی به شماره تماس: 09126993550 تماس حاصل کنید و البته نیاز است که شما با صبر و حوصله پیش بروید و تغییرات کوچک خشنود باشید و شرایط خود را با دیگران مقایسه نکنید و تنها با گذشته خود مقایسه کرده و نگاهی خوشایندی به آینده داشته باشید.

کد خبر 1655707

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کلینیک روانشناسی مراجعه کننده یک روانشناس روند درمان مشاوره ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین کلینیک‌ های لیزر موهای زائد آقایان در تهران

موهای زائد مشکلی آزاردهنده برای بسیاری از آقایان است. این موها نه تنها از نظر ظاهری ناخوشایند هستند بلکه می‌توانند باعث تعریق و بوی بد و تحت تاثیر قراردادن روابط اجتماعی شوند. خوشبختانه، علم پزشکی با ابداع روش‌های مختلف به کمک آمده تا آقایان از شر این موهای مزاحم خلاص شوند. اما انتخاب بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در میان انبوهی از مراکز موجود در تهران احتمالا برایتان چالش‌برانگیز باشد.

در این مقاله، 5 کلینیک محبوب لیزر موهای زائد آقایان در تهران را معرفی می‌کنیم تا با در نظر گرفتن معیارهای مختلف، بهترین انتخاب را داشته باشید.

کلینیک ایرانیان

کلینیک ایرانیان با بیش از 24 سال سابقه درخشان در زمینه لیزر موهای زائد یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده این خدمات در تهران است. این سابقه طولانی، نشان‌دهنده رضایت مراجعین و تخصص و تجربه بالای پزشکان این کلینیک است. تیمی از 180 پرسنل مجرب و متخصص در کلینیک ایرانیان مشغول به کار هستند. این متخصصان با بررسی دقیق نوع پوست و موی هر فرد، بهترین دستگاه و روش لیزر را برای او انتخاب می‌کنند و لیزر موهای زائد را با دقت و ظرافت کامل انجام می‌دهند.

کلینیک ایرانیان مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر دنیا مانند لیزر الکساندریت، کندلا و جنتل‌مکس است. این دستگاه‌ها به طور خاص برای لیزر موهای زائد آقایان طراحی شده‌اند و می‌توانند موهای زائد را در تمام نقاط بدن حتی نواحی حساس مانند زیر بغل و کشاله ران، به طور کامل و بدون درد از بین ببرند. از سایر مزایای کلینیک ایرانیان می‌توان به ارائه مشاوره رایگان قبل از انجام لیزر با پزشکان اشاره کرد تا اطلاعات کاملی در مورد روش لیزر، مزایا، معایب و مراقبت‌های بعد از لیزر به شما ارائه شود.

آدرس: زعفرانیه، میدان شهید اعجازی، ساختمان آصف، طبقه سوم، واحد 7

شماره تماس: 02122176020

وب سایت: www.iranianclinic.com

کلینیک گلدن رویال

رضایت‌مندی چشمگیر مراجعین از خدمات زیبایی کلینیک گلدن رویال، گواهی بر تخصص و تجربه بی‌نظیر این مرکز است. چنین سابقه درخشانی دستاورد ارائه خدمات زیبایی به خانم‌ها و آقایان در طی چندین سال فعالیت این مجموعه و رفع دغدغه‌های همیشگی آنان بوده است. کلینیک گلدن رویال مجهز به انواع پیشرفته دستگاه‌های لیزر است.

این تنوع دستگاهی به متخصصان این مرکز اجازه می‌دهد تا با در نظر گرفتن نوع پوست و موی هر فرد، بهترین روش لیزر را انتخاب کرده و با دقت و ظرافت کامل، موهای زائد را از بین ببرند. پزشکان مجرب پوست و مو در کلینیک گلدن رویال انواع خدمات زیبایی از جمله لیزر موهای زائد آقایان را با مدرنترین تجهیزات لیزری از جمله اندیاگ و دایود انجام می‌دهند. تخصص و مهارت بالای این پزشکان، ضامن رضایت و آسودگی خاطر شما در طول انجام لیزر خواهد بود.

کلینیک گلدن رویال دارای محیطی آرام، دلنشین و مدرن است که می‌تواند تجربه لیزر موهای زائد را برای شما لذت‌بخش‌تر کند. قبل از انجام لیزر می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان با متخصصان کلینیک گلدن رویال استفاده کنید. این مجموعه طیف وسیعی از خدمات زیبایی را به شما ارائه می‌دهد تا به کمک آنها به فرم ایده‌آل خود دست پیدا کنید، از جمله:

آدرس: تهران - نیاوران - مجتمع حیات سبز نیاوران - بلوک B - طبقه ۹ - واحد ۹۲۲

شماره تماس: 02126122082

وب سایت: www.thegoldenroyal.com

کلینیک نیلفروش زاده

این کلینیک با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا، بالاترین سطح سرویس در حوزه زمینه پوست و زیبایی را با حضور تیم کاملی از تکنسین ها، دستیارهای پزشک، پزشکان و متخصصین پوست ارائه می دهد. متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند. این نکته که این متخصصین همیشه در صدر تحولات پوستی جهانی قرار دارند باعث بهره مندی هر چه بیشتر مراجعین می شود.

آدرس: تهران، خیابان نلسون ماندلا، تقاطع میرداماد، نبش کوچه عمدی، پلاک ۶۷

شماره تماس: ۰۲۱۴۵۶۴۰

وب سایت: www.nilforoushzadeh.clinic

کلینیک زیبایی باربد

این کلینیک با ۱۰ سال تجربه در خدمات زیبایی یکی از بهترین کلینیک های لیزر آقایان می باشد. به گفته این مجموعه، کلینیک زیبایی باربد، با تکیه بر تخصص و تجربه‌ی برجسته‌ی خود، خدمات زیبایی و جوانسازی حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. هدف اصلی کلینیک باربد، بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس مشتریان خود است.

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، حدفاصل خیابان دانیالی و اشکستان‌پور، ساختمان پزشکان اندرزگو، پلاک ۴۱، واحد ۴

شماره تماس: 02122208260

وب سایت: barbodclinic.com

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف

حضور متخصصین پوست و مو در کلینیک صدف و برخوردار بودن از دانش و تجربه بالا، امکان تجویز بهترین و مناسب‌ترین روش‌های درمانی را برای لیزر موهای آقایان میسر کرده است. 

از مزایای کلینیک صدف می‌توان به سابقه و تجربه درخشان این مجموعه، تجهیزات پیشرفته و به‌روز، حضور متخصصان مجرب و خدمات متنوع پوست و مو اشاره کرد. انتخاب کلینیک صدف، انتخابی مناسب برای داشتن پوستی سالم و زیبا و موهایی پرپشت و شاداب است.

آدرس: خیابان دکتر شریعتی، بلوار میرداماد، رودبار شرقی، پلاک ۴۷، ساختمان پزشکان رودبار، طبقه پنج

شماره تماس: 021۲۷۴۳۷

وب سایت: clinicsadaf.com

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی کلینیک سیار نورآوران سلامت در جیرنده عمارلو
  • نکاتی که باید هنگام استفاده از کنسرو‌ها رعایت کنید
  • نکاتی که باید هنگام استفاده از کنسروها رعایت کنید
  • نکاتی که باید در استفاده از کنسروها رعایت کنید
  • بهترین کلینیک‌ های لیزر موهای زائد آقایان در تهران
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان