Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی سرپرستان تیم‌های اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با کادر سرپرستی در راستای هماهنگی بیشتر جهت اعزام کاروان ورزشی کشورمان به پنجمین دوره این بازی‌ها، در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایران اکونومیست، در ابتدای این نشست اصغر رحیمی ضمن قدردانی از زحمات سرپرستان تیم‌های اعزامی توضیحاتی در خصوص شرایط میزبان و همچنین اعزام کاروان و اقدامات انجام شده ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مسئولین بخش‌های مختلف کادر سرپرستی هر کدام توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده برای حضور در این رقابت‌ها ارائه و سپس سرپرستان تیم‌های مختلف اعزامی نیز ضمن ارائه گزارشاتی به بیان برخی مسائل مربوط به رشته خود پرداختند که از سوی کادر سرپرستی توضیحات لازم ارائه شد.

مصطفی کارخانه سرپرست والیبال مردان، صدیقه اسلامی سرپرست والیبال زنان، علی عسگری سرپرست تیم ملی کشتی، مهدوی هندبال مردان، مبرا سرپرست هندبال بانوان، مهروز ساعی سرپرست تکواندو بانوان، علی تاجیک سرپرست تکواندو مردان، محسن عاشوری سرپرست کاراته، رجایی سرپرست تیراندازی، محسن وحدانی سرپرست شمشیربازی، بابایی سرپرست وزنه برداری بانوان، کوروش باقری سرپرست وزنه‌برداری مردان، فاطمی سرپرست  فوتبال، نماینده ژیمناستیک، حسن‌زاده سرپرست تیم پاراشنا، مصطفی کریمی سرپرست  جودو، بهزاد پاکزاد سرپرست تیروکمان، علی رضایی سرپرست دوومیدانی، قارداشی سرپرست تنیس روی میز، وفایی سرپرست دوچرخه سواری و گرامی سرپرست شنا در این نشست حضور داشتند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با برگزاری مراسم افتتاحیه از ۱۸ مرداد ماه آغاز و ۲۷مرداد خاتمه می‌یابد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کوروش باقری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کوروش باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است