Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در مسیر آماده سازی برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان 6 دیدار تدارکاتی و دوستانه برگزار خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور 24 تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه سال 1401 به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران از روز دوشنبه دهم مردادماه آغاز می‌شود و مردان والیبال ایران در مسیر آماده سازی برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شش دیدار تدارکاتی و دوستانه خواهند داشت.

بر اساس برنامه اعلام شده تیم ملی، مردان والیبال ایران روز شنبه 22 مردادماه تهران را به مقصد لهستان ترک می‌کنند و قبل از حضور در جام واگنر دو دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی اوکراین خواهد داشت که روز های 24 و 25 مرداد برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال اوکراین در گروه نخست قهرمانی مردان جهان با صربستان، تونس و پورتوریکو همگروه است.

تیم ملی والیبال ایران سپس با هدف آماده سازی بیشتر در مسابقات جام واگنر شرکت می‌کند و روزهای 27 تا 29 مردادماه به ترتیب به مصاف صربستان، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.

شاگردان بهروز عطایی روز یکشنبه 30 مرداد لهستان را به مقصد اسلوونی ترک خواهند کرد و روز سه‌شنبه یکم شهریورماه در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی اسلوونی خواهند رفت.

تیم‌های فرانسه، اسلوونی، آلمان و کامرون در گروه چهارم قهرمانی مردان جهان قرار دارند که دیدارهای مرحله مقدماتی خود را در لیوبلیانا پایتخت اسلوونی برگزار خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های مردان جهان در شهر لیوبلیانا پایتخت کشور اسلوونی به مصاف حریفان خود (آرژانتین، مصر و هلند) خواهد رفت که روز شنبه پنجم شهریورماه ملی‌پوشان کشورمان در نخستین بازی رسمی خود در این رقابت‌ها با آرژانتین روبرو می‌شوند.

قهرمانی جهان؛ برنامه 30 روزه تیم ملی والیبال ایران

 بر اساس برنامه اعلام شده تیم ملی، مردان والیبال ایران از دهم مردادماه تمرینات خود را در سالن فدراسیون آغاز خواهند کرد و تا 20 مرداد به تمرینات بدنسازی و توپی خود در دو نوبت صبح و عصر ادامه خواهند داد. ملی‌‌پوشان کشورمان پس از هر سه روز تمرین یک روز استراحت دارند و روز 22 مرداد راهی لهستان خواهند شد.

شاگردان عطایی روزهای 24 و 25 مرداد دو دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی اوکراین در لهستان خواهند داشت و سپس در مسابقات جام واگنر شرکت می‌کنند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران روز پنج‌شنبه 27 مرداد به مصاف صربستان خواهد رفت و روز جمعه 28 مرداد مقابل تیم ملی لهستان بازی خواهد کرد.

در ادامه ملی‌پوشان کشورمان روز شنبه 29 مرداد برابر تیم ملی آرژانتین به میدان خواهند رفت و روز یکشنبه 30 مرداد لهستان را به مقصد اسلوونی ترک خواهند کرد تا روز سه‌شنبه یکم شهریورماه در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی اسلوونی بروند.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور 24 تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه سال 1401 به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران روز شنبه پنجم شهریور ماه ساعت 20 به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

شاگردان عطایی روز دوشنبه هفتم شهریور ساعت 20 برابر تیم ملی مصر به زمین خواهند رفت و روز چهارشنبه نهم شهریور مقابل هلند بازی می‌کنند.

در پایان مرحله گروهی قهرمانی جهان دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و چهار تیم نیز از بین تیم‌های سوم شش گروه که عملکرد بهتری داشته باشند، به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد.

ادامه مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در سال 2022 شامل مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال پیکار خواهد بود و در مجموع با برگزاری 52 مسابقه (گروهی و حذفی)، قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم ملی والیبال ایران قهرمانی مردان جهان مسابقات والیبال والیبال قهرمانی برگزار خواهد آماده سازی جام واگنر خواهد رفت روز شنبه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد

مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور بیست و نه تیم دیشب در شهر بلگراد صربستان به پایان رسید و در دیدار نهایی ایران به مصاف آلمان رفت و با شکست سه بر صفر حریف خود قهرمان جهان شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است