Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@17:30:24 GMT

مردم کبودرآهنگ مشتاق دیدار رییس جمهور هستند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۰۵۸۴

مردم کبودرآهنگ مشتاق دیدار رییس جمهور هستند

به گزارش ایران آنلاین، فرماندار کبودرآهنگ گفت: مردم این شهرستان شور و اشتیاق خاصی برای میزبانی از رییس جمهور دارند و چشم انتظار استقبال و میزبانی از آیت الله رییسی در سی امین سفر استانی هستند.

مسلم غلامی بیان کرد: خدا را شاکریم که در سی امین سفر استانی رییس جمهوری به استان همدان شهرستان کبودرآهنگ به عنوان نخستین مقصد آیت الله رییسی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آیت الله سید ابراهیم رییسی ساعت هشت صبح فردا پنجشنبه ششم مرداد در سالن ورزشی ولایت برای مردم شهرستان کبودراهنگ سخنرانی می کند.

فرماندار کبودرآهنگ اضافه کرد: پس از انتخاب این شهرستان برای دیدار مردمی و سخنرانی رییس جمهور، شور و اشتیاق وصف ناپذیری در این شهرستان حاکم شد به گونه ای که مردم به صورت خودجوش در حال راه اندازی ایستگاه های صلواتی و کمک به آماده سازی محل سخنرانی آیت الله رییسی هستند.

غلامی ادامه داد: وضعیت شهرستان کبودرآهنگ و جنب و جوش و نشاط ایجاد شده در شهر بیانگر استقبال پررنگ از رییس جمهور مردمی دولت سیزدهم در این شهرستان است.

وی بیان کرد: علاوه بر استقبال بی نظیر از رییس جمهور، مردم این شهرستان مطالباتی از دولت مردمی دارند که درخواست های آنها با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در شهرستان کبودرآهنگ، رسیدگی می شود.

شهرستان کبودرآهنگ با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت، سه بخش، سه شهرستان و  ۱۲۷ روستا، ۱۹ درصد مساحت استان همدان را تشکیل داده است.

آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می کند.

رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ضمن یک سفر به شهرستان های استان تهران، به ترتیب به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمال، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.


/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان کبودرآهنگ سی امین سفر استانی آیت الله رییسی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲

دریافت 20 MB کد خبر 6099058

دیگر خبرها

  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • بارزانی با رییسی دیدار کرد
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • سخنرانی آیت الله رییسی آغاز شد