Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ایران خودرو به منظور دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، برای خرید سهام شرکت‌های متعلق به این گروه، فراخوان صادر کرد.

ایکوپرس- در این فراخوان آمده است؛ در راستای راهبردهای ریاست محترم جمهوری برای خصوصی‌سازی‌های شفاف و تحقق سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و اهداف و ماموریت‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت برای فروش سهام دولت، شرکت ایران‌خودرو در نظر دارد، سهام شرکت‌های ایران‌خودرو فارس، ایران‌خودرو خراسان، ایران‌خودرو تبریز، تولید خودرو صنعت خزر و ایران‌خودرو کرمانشاه متعلق به گروه صنعتی ایران‌خودرو را به‌صورت بلوکی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط با رعایت ضوابط و مقررات واگذار ‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متقاضیان می‌توانند، جهت اعلام آمادگی خرید و تکمیل فرم‌های مربوط، برای احراز صلاحیت عمومی و اهلیت تخصصی، از امروز پنجم مردادماه، به مدت ۱۵ روز به معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی ایران‌خودرو واقع در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران-کرج، مراجعه کنند. 

گفتنی است، شرایط ویژه عرضه و واگذاری سهام شرکت‌های گروه صنعتی ایران خودرو پس از تکمیل فرآیند قانونی، به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ایران خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سهام شرکت ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند

به گزارش پارس نیوز ، براساس اعلام شرکت سایپا، پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX، کوییک GXR ،کوییک اتوماتیک ، ساینا و شاهین اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی