Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@01:24:02 GMT

آگهی دوم فروش بلوکی سهام ایران خودرو منتشر شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۸۷۵۶

آگهی دوم فروش بلوکی سهام ایران خودرو منتشر شد

تین نیوز

ایران خودرو در آگهی دوم فراخوان عمومی اعلام کرده که کارخانه‌های ایران خودرو فارس، ایران خودرو خراسان،شرکت تولید خودرو صنعت خزر ، ایران خودرو تبریز و ایران خودرو کرمانشاه را برای فروش بلوکی قرار داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، در راستای راهبردهای رییس‌جمهور، خصوصی‌سازی های شفاف و تحقق سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، اهداف و ماموریت وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران برای فروش سهام دولت، شرکت ایران خودرو سهام کارخانه‌های ایران خودرو و فارس، ایران خودرو خراسان، شرکت تولید خودرو صنعت خزر، ایران خودرو تبریز و ایران خودرو کرمانشاه متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو را به صورت بلوکی به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط با رعایت ضواط و مقررات واگذار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این آگهی آمده است: متقاضیان می‌توانند برای اعلام آمادگی خرید و تکمیل فرم‌های مربوطه، جهت احراز صلاحیت عمومی و اهلیت تخصصی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۱۵ روز به معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی ایران خودرو مراجعه کنند.

شرایط ویژه عرضه و واگذاری سهام ایران خودرو و پس از تکمیل فرآیند قانونی از طریق سازمان بورس و اوراق بهادار به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو صنعت خزر تین نیوز خصوصی سازی صنعت معدن و تجارت احراز صلاحیت سازمان بورس ایران خودرو خصوصی سازی سازمان بورس و اوراق بهادار سهام ایران خودرو ایران خودرو کرمانشاه ایران خودرو تبریز ایران خودرو خراسان وزارت صنعت معدن و تجارت احراز صلاحیت ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو در اندیشه فروش وایادولید

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید در اندیشه فروش باشگاه وایادولید است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو  سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان 109 میلیون یورو برای 90 درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر 2021 مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال 2018، رونالدو 51 درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه 30 میلیون یورویی خرید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند