Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:07:22 GMT

همه آثار ادبی و هنری با موضوع دفاع مقدس حمایت می شوند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۰۸۶۲

همه آثار ادبی و هنری با موضوع دفاع مقدس حمایت می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن حبیبی عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از اولین تذکره جامع شاعران پایداری استان گیلان با بیان اینکه انقلاب در دوران دفاع مقدس اقتدار پیدا کرد، گفت: امروز نیز باید در عرصه‌های مختلف با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس به موفقیت برسیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه امام بعد از هزار و ۴۰۰ سال دین را وارد سیاست کرد و معنویت را عامل رشد انسان دانست، تصریح کرد: آمریکا قبل از پیروزی انقلاب برای رسیدن به منابع ارزانی که در اختیارشان قرار می‌گرفت مانور بزرگی در منطقه می‌داد اما انقلاب هیمنه آمریکا را در عرصه بین المللی به خطر انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس با تمام سختی‌ها سرشار از خوبی‌ها و زیبایی‌ها است که با معنویت و جهاد آمیخته شده است، بیان کرد: دفاع مقدس عرصه فرهنگ و هنر را رشد داد و واژه‌هایی مانند هنر و ادبیات دفاع مقدس به عرصه هنر و ادب کشور اضافه شد.

حبیبی افزود: تمام موضوعاتی که مربوط به حوزه دفاع مقدس باشد مورد حمایت کامل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار می‌گیرد.

در این مراسم از کتاب «افق قاف» نوشته اسماعیل محمدپور که اولین تذکره جامع شاعران پایداری استان گیلان است، رونمایی شد.

کد خبر 5549159

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان حسن حبیبی دفاع مقدس بوشهر ویروس کرونا سیلاب کرمانشاه آمار کرونا مدیریت بحران اردبیل ماه محرم شیوع کرونا محرم 1401 بارش باران وقوع سیلاب ایلام اربعین حسینی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است