Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک بر ضرورت بهره مندی از همه ظرفیت‌ها برای حفظ ورزش چوگان تأکید کرد و گفت: چوگان می‌تواند معرف فرهنگ ایران بزرگ به دنیا باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به‌ همراه سجادی مشاور رییس و بابایی مدیر امور مالی و خزانه دار کمیته ملی المپیک ظهر امروز چهارشنبه (۵ مردادماه) از فدراسیون چوگان و مجموعه چوگان و سوارکاری شهداء بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صالحی امیری در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات مسئولان و متولیان ورزش چوگان در راستای ترویج و توسعه این ورزش، از نزدیک در جریان مشکلات، کاستی‌ها و دغدغه چوگان‌بازان قرار گرفت.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به قدمت تاریخی ورزش چوگان، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای حفظ این ورزش ملی بهره مند شد.

وی ضمن بیان اینکه ورزش چوگان در ادبیات و تاریخ کهن ایران همواره مورد توجه قرار داشته است، افزود: چوگان می‌تواند معرف فرهنگ ایران بزرگ به دنیا باشد زیرا این ورزش نخستین ورزش تیمی دنیا محسوب می‌شود.

صالحی امیری همچنین در خصوص ظرفیت جذب گردشگر از طریق ورزش چوگان، تاکید کرد: چوگان دارای جذابیت هایی است که نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند از این رو با سرمایه گذاری در این بخش می‌توان گردشگران بسیاری را به ایران سرازیر کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه به تاریخچه مجموعه چوگان شهداء (قصرفیروزه) اشاره و تصریح کرد: این مجموعه به دلیل سابقه تاریخی ظرفیت‌های خوبی برای معرفی چوگان دارد و می‌تواند میزبان گردشگران و علاقه‌مندان به تاریخ باشد.


نوزائی: توسعه چوگان در گرو حمایت همه ارکان ورزش کشور است

 صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به‌ همراه سجادی مشاور رییس و بابایی مدیر امور مالی و خزانه دار کمیته ملی المپیک ظهر امروز چهارشنبه (۵ مردادماه) از فدراسیون چوگان و مجموعه چوگان و سوارکاری شهداء بازدید کرد.

ابراهیم نوزائی با اشاره به اهمیت توسعه چوگان در کشور، گفت: این ورزش ملی برای پررنگ‌تر شدن در سراسر کشور نیازمند همراهی همه مسئولان است.

رئیس فدراسیون چوگان با بیان اینکه آماده سازی زیرساخت‌های چوگان نیازمند پیش بینی اعتبارات مناسب است، اظهار کرد: وزارت ورزش و سایر مجموعه های مرتبط باید برای ترویج چوگان در کنار فدراسیون باشند زیرا رهبر معظم انقلاب نیز تاکید جدی بر احیای این ورزش ملی دارند.

وی با یادآوری توانمندی چوگان‌بازان ایرانی برای حضور در رقابت‌های بین المللی، تصریح کرد: ایرانیان چوگان را به دنیا معرفی کردند لذا باید در مسابقات جهانی حضور پررنگ داشته باشند و تحقق این موضوع نیازمند کمک  همه ارکان تأثیر گذار در ورزش است.



 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کمیته ملی المپیک فدراسیون چوگان صالحی امیری ورزش چوگان ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری یک هزار و ۶۸۹ معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

صالحی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

کد خبر 6090729

دیگر خبرها

  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم