Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختران هندبالیست ایران به قهرمانی جهان می روند.

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران عازم مسابقات قهرمانی جهان می‌شود.

به گزارش طرفداری، تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان بامداد فردا (پنجشنبه) ششم مردادماه تهران را به مقصد اسکوپیه پایتخت مقدونیه شمالی ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسمان بدوی، سعیده غضنفری، مائده عشاق، شقایق چراغی، هانیه قراگزلو، نسترن فراهانی، زهرا فتوتی، سبا زنگنه، تینا کیهانی، هانیه شاه ویسی، فاطمه احمدی، آرزو بهمئی، فاطمه مریخ، شهرزاد نصوحی، نگین رحمانی، الناز یار محمدتوسکی ترکیب تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی مقدونیه شمالی را تشکیل می‌دهند.

غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، فاطمه محمدخانی (مربی)، مریم رضاییان (سرپرست) و اکرم حبیب‌لو (فیزیوتراپ) به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند.

ملی‌پوشان ایران با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کردند.

رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان دختران نوجوان از هشتم تا ۱۹ مرداد با حضور ۳۲ تیم به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.

تیم ملی هندبال ایران در این مسابقات با تیم‌های ازبکستان، سنگال و مقدونیه شمالی میزبان این دوره از مسابقات جهانی هم گروه است.

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان روز شنبه ۸ مرداد ماه از ساعت ۱۹ به مصاف ازبکستان می‌رود. ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار خود روز یکشنبه ۹ مرداد از ساعت ۱۸:۴۰ با سنگال دیدار می‌کنند و در آخرین بازی مرحله گروهی نیز روز سه‌شنبه یازدهم مردادماه از ساعت ۲۳ با مقدونیه شمالی رو در رو می‌شوند.

اخبار داغ 

پشیمانی الکس نوری از رد کردن دو پیشنهاد ورژن جدید سپاهان به روایت تصویر / گزارش تصویری بازی دوستانه شاگردان مورایس مراسم معارفه پائولو دیبالا در حضور پرشور و بی نظیر هواداران رم / عکس رئال مادرید به دنبال جذب ایکر براوو، مهاجم 17 ساله بایر لورکوزن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران مسابقات قهرمانی مقدونیه شمالی قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود زنده‌یاد محمدامین روستایی) که از ششم اردیبهشت در استان همدان و به میزبانی شهرستان ملایر آغاز به کار کرده بود ۱۰ اردیبهشت به پایان رسید.

این پیکار‌ها با حضور ۲۳۰ بوکسور از استان‌های مختلف و در سالن الغدیر ملایر برگزار شد و در نهایت تیم استان همدان با ۲ نشان طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و جام را در خانه نگاه داشت.

لرستان با ۳ نشان طلا و ۲۶ امتیاز، نایب قهرمان شد و تهران با ۶ نشان نقره و ۲۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین آذربایجان‌شرقی به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و کاپ تکنیک به محمدصالح مصباحی بوکسور وزن ۷۰ کیلوگرم تیم لرستان رسید.

کاپ قدرت نیز به ماهان ساجدی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم مازندران تعلق گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال