Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد که قرارداد اسدبیگی با پرسپولیس غیرقانونی است و این باشگاه اقدامات حقوقی لازم را انجام خواهند داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دقایقی پیش باشگاه پرسپولیس از قرارداد سینا اسدبیگی رونمایی کرده و اعلام نمود مه هافبک دفاعی ذوب‌آهن را به مدت سه سال به خدمت گرفته  است، این در حالی است که باشگاه ذوب‌آهن در تاریخ 15 تیر ماه از تمدید قرارداد این بازیکن خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس مهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به قرارداد اسدبیگی با پرسپولیسی‌ها به خبرنگار تسنیم گفت: سینا اسدبیگی با باشگاه ما قرارداد داخلی به امضا رسانده و این قرارداد توسط مدیر برنامه‌های این بازیکن تایید شده و اعتبار دارد.

وی افزود: از نظر باشگاه ذوب‌آهن قرارداد پرسپولیس با اسدبیگی غیرقانونی است و باشگاه از طریق مراجع قانونی اقدامات حقوقی لازم را انجام خواهد داد.

اسدبیگی؛ خرید جدید پرسپولیسمدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن مطرح کرد/ از دلایل انحلال تیم‌های هندبال و فوتبال بانوان تا لغو بازی با پرسپولیسهافبک پرسپولیس به تراکتور بازگشت

مدیر روابط عمومی ذوب‌آهن شائبه حضور اسدبیگی در بازی تدارکاتی امروز سبزپوشان مقابل تیم مس رفسنجان را تکذیب کرده و متذکر شد: اسدبیگی در بازی امروز حضور نداشت و احتمالاً قبل از آمدن به ورزشگاه با پرسپولیسی‌ها قرار داد بسته است. همان طور که اعلام کردم قرارداد ما با اسدبیگی اعتبار دارد و برای احقاق حقوق باشگاه از نظر قانونی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/170

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن روابط عمومی داد اسدبیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند