Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، مجموعه اشتغال و کارآفرینی در شهرستان ملارد تحت عنوان استارتاپ اجتماعی عصر امروز با حضور شهردار شهر ملارد، اعضای شورای اسلامی و رئیس کمیته امداد شهرستان ملارد افتتاح و آغاز به کار کرد.

محمد بهمنی شهردار ملارد در این مردسم با اشاره به دغدغه ایجاد فضاهای مناسب به منظور اشتغالزایی در جهت کاهش معضلات اجتماعی، اظهار‌کرد: اشتغالزایی بانوان سرپرست خانواده یکی دیگر از اقدامات شهرداری ملارد بوده که به همین منظور برای نخستین بار در مناطق غربی استان تهران شهرداری ملارد نسبت به راه اندازی محلی برای اشتغال و کسب در آمد این قشر اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت تامین فضای مناسب جهت درآمدزایی مادران و بانوان سرپرست خانوار، افزود: این مجتمع کار آفرینی و اشتغال دارای غرفه‌های قالی بافی ،خیاطی و گوهر تراشی بوده که به مشتریان ارائه خدمات خواهد کرد.

شهردار ملارد تصریح‌کرد: همچنین متقاضیان واجد شرایط می توانند نسبت به بهره برداری و مشارکت در این امر با هماهنگی با شهرداری ملارد اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: افتتاح اشتغال کار آفرینی غرب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها

تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران که برای شناسایی استعدادها برگزار شده بود با معرفی تیم برتر به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، تیم فوتبال پسران زیر 12 سال شهرستان ملارد به عنوان برترین تیم تورنمنت زیر 12 سال فوتبال پسران استان تهران دست یافت.

در ادامه فعالیت‌های پایه‌ای فوتبال در استان تهران، تورنمنت استانی زیر 12 سال فوتبال پسران با حضور 6 تیم برتر مناطق شش گانه استان (ملارد، بهارستان، حوزه جنوب غرب تهران، حوزه جنوب شرق تهران، پاکدشت و دماوند) از ساعت 10:30 الی 13 پنجشنبه مورخ 1403/2/6 در محل ورزشگاه شهدای هویزه تهران به میزبانی هیئت فوتبال حوزه جنوب غرب تهران برگزار شد.

در پایان این تورنمنت تیم‌های شهرستان‌های ملارد و بهارستان به فینال راه یافتند که این بازی با برتری شهرستان‌های ملارد به اتمام رسید.

میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران که تأکید بسیاری به برگزاری چنین تورنمنت‌هایی دارد در پایان این رقابت‌های جذاب پیام تشکر و قدردانی خود را از کلیه هیئت‌های شهرستان‌ها و حوزه‌ها به ویژه هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران و همچنین مربیان، بازیکنان و اولیای فوتبال آموزان که کمال همکاری و همراهی را با هیئت فوتبال استان تهران در راه برگزاری این تورنمنت داشتند، اعلام و برای همه افرادی که در برگزاری این تورنمنت تلاش کردند، آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها