Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:01:18 GMT

شناسایی ۱۲۲ مبتلای جدید به کرونا در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۱۴۷۰

شناسایی ۱۲۲ مبتلای جدید به کرونا در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، دو فوتی و ۱۲۲ مبتلای جدید به ویروس کرونا در آذربایجان شرقی شناسایی شده است.

دکتر حسین حقائی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت کرونایی استان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۲ مثبت کرونایی در استان کشف شد و تعداد کل بستری‌های موجود به ۳۷۲ مورد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد بستری‌های آنتوبه ۲۴ مورد بوده و ۷۱ مورد نیز در مراقبت‌های ویژه بستری هستند همچنین بستری کودکان هشت مورد بوده ‌و دو نفر نیز فوت شده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: حتما از ماسک به خصوص در فضاهای سربسته یا مسقف استفاده کنید و جداسازی افراد علامتدار از افراد سالم از دیگر نکاتی است که باید رعایت شود تا کرونا وارد مرحله انفجار، قرمز و سیاه نشود. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس کرونا در جهان همه باهم علیه کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با وجود نیاز استان در مناطق روستایی و عشایری به کتابخانه سیار، ما فعلأ فقط یک کتابخانه سیار در استان داریم.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: ما در استان کتابخانه سیار نداشتیم و یکی از ضروری‌ترین کارهای راه‌اندازی کتابخانه سیار بود، با مسئولان سپاه امیرالمومنین (ع) استان هماهنگی شد و یک خودرو متناسب در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این کتابخانه سیار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۷ روستا در شهرستان ایلام را در ۵ روز هفته، پوشش می‌دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام افزود: با توجه به تعدد روستاهای استان و دسترسی نداشتن کتاب دوستان به‌خصوص دانش‌آموزان، افزایش تعداد کتابخانه ‌های سیار استان ضروری است.
حیدری گفت: تعداد زیادی روستا در شهرستان سیروان وجود دارد که نیازمند کتابخانه سیار هستند اما امکانات نداریم.
وی ابراز امیدواری کرد: رایزنی‌ها با مسئولان کشوری و استانی برای افزایش کتابخانه‌های سیار استان ادامه دارد.
انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس