Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:50:45 GMT

ستاره جوان تیم ملی و تکرار خاطره تلخ المپیک

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۱۵۳۶

ستاره جوان تیم ملی و تکرار خاطره تلخ المپیک

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز بود که بعد از گمانه زنی های فراوان بالاخره لیست ۱۶ نفره تیم ملی والیبال ایران برای رقابت‌های قهرمانی جهان که قرار است از اوایل شهریور ماه در دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار شود، منتشر شد.

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با این لیست منتشر شده به بازگشت صابر کاظمی مربوط می شد اما این بازگشت به قیمت خط خوردن دیگر ستاره جوان تیم یعنی بردیا سعادت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بردیا سعادت در هفته اول لیگ ملتها نیز در لیست تیم ملی حضور نداشت اما از هفته دوم مسابقات جای صابر کاظمی را گرفت اما با توجه به فرم خیره‌کننده امین اسماعیل نژاد نتوانست فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا کند. در واقع به نظر می‌رسد که احتمالاً او نتوانسته در این مدت نظر مثبت بهروز عطایی را جلب کند و همین موضوع باعث بازگشت صابر کاظمی شده است.

این دومین باری است که چنین اتفاقات تلخی برای ستاره جوان تکرار می شود چرا که پیش از این و قبل از رقابت‌های المپیک ولادیمیر آلکنو نیز بردیا سعادت را خط زد و او حضور در ترکیه را از دست داد تا امیر غفور و صابر کاظمی در قسمت پشت خط زن انتخاب شوند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بردیا سعادت صابر کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟