Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@21:26:35 GMT

دستگیری سارقان ۳.۵ میلیارد تومان طلا در لرستان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۱۶۵۶

دستگیری سارقان ۳.۵ میلیارد تومان طلا در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند چهار نفره سرقت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی طلاجات در خرم‌آباد خبر داد.     به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "یحیی الهی" اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات در شهر خرم‌آباد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان در محل حاضر و پس از اقدامات پلیسی موفق به بدست آوردن سرنخ هایی از سرقت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   وی افزود: ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند یکی از بستگان مالباخته که خانمی دانشجو بوده از حسن اعتماد وی سوء استفاده کرده است و با همدستی سه مرد اقدام به سرقت طلاجات موجود در منزل مالباخته به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌ کنند.   فرمانده انتظامی لرستان خاطر نشان کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به سرقت طلاجات اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.   سردار الهی ضمن هشدار به افراد فرصت طلب و سودجو گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی، علمی و عملی هرگز اجازه انجام اقدامات بزه کارانه را به آنان نخواهد داد ضمن اینکه مردم باید از نگهداری طلا و جواهرات و وجوه نقد در منزل خودداری و در صورت لزوم از تجهیزات ایمنی مطمئن استفاده کنند. تماشاخانه ببینید| رو در رو کردن دو زنی که در «بی آر تی» سر حجاب دعوا کردند ببینید | واکنش شگفت‌انگیز گیاه گوشت‌خوار به فلفل تند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد. 

به گزارش مشرق، سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ ها می‌ کردند با تلاش پلیس منهدم شد.

وی اظهار کرد: باند سرقت از پیرزن ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با به کارگیری ترفندهایی چون سوال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌ کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیر زن ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌ کردند.

وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه یابی می کردند.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌ های نامحسوس پلیس در حین گشت زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می شوند و دستور ایست می‌ دهند.

وی افزود: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌ کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با تاکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می کند افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت