Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:39:46 GMT

رئیس قوه قضائیه بدون تشریفات وارد بوشهر شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۲۰۰۵

رئیس قوه قضائیه بدون تشریفات وارد بوشهر شد

 به نقل از ‌روابط عمومی دادگستری استان بوشهر، ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای‌ امشب ‌چهارشنبه 5 مرداد‌ در سفری بدون پروتکل‌های تشریفاتی و با پرواز عمومی وارد استان بوشهر شد.

با عنایت به ابلاغ دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حذف تشریفات و هزینه‌های زائد و لزوم اجرای یکپارچه و دقیق آن در قوه قضاییه سفر امروز رئیس دستگاه قضا به استان بوشهر نیز همانند سفرهای چندی پیش وی به استان‌های هرمزگان و اصفهان، بدون تشریفات مرسوم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌ها موجود که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه است، نقطه کانونی اقدامات، برنامه‌ها و سفرهای رئیس عدلیه محسوب می‌شود.

        بیشتر بخوانید

            تولیت آستان قدس رضوی: هلال احمر از نهاد تشریفاتی به نهاد مردمی و خدمتگذار تبدیل شده است

            سفر بدون تشریفات محسنی‌اژه‌‌ای به مشهد مقدس + فیلم

            رئیس قوه قضاییه بدون تشریفات و با پرواز عمومی وارد استان هرمزگان شد

            دستور ویژه محسنی‌اژه‌ای برای کاهش حداکثری تشریفات و هزینه‌های دستگاه قضا

در همین راستا، رئیس دستگاه قضا در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات، به استان بوشهر به عنوان استانی برخوردار از موقعیت استراتژیک و دارای منابع و صنایع مختلف سفر کرد تا در جهت رفع چالش‌ها و معضلات موجود در بحث مبارزه با قاچاق ، ساماندهی اموال تملیکی و دیگر مشکلات مبتلابه در این استان، با رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه ، اقدامات مقتضی صورت گیرد.

ورود کارشناسی و عملیاتی به مسائل قضایی و مشکلات مردم در حوزه حقوق عامه از اهداف و ویژگی‌های سفر‌های رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی مسئولیت عدلیه، صیانت مضاعف از حقوق عامه و بیت‌المال، پیشگیری از جرم و شکل‌گیری پرونده‌های قضایی به ویژه پرونده‌های کثیرالشاکی، ارتقاء خدمت‌رسانی و تسریع در حل مشکلات مردم از طریق هوشمندسازی و اصلاح ساختارها و روند‌های معیوب را در دستور کار قرار داده که بازدید از مراکز قضایی و مجموعه‌های مرتبط، سفر‌های استانی، سفرهای بدون تشریفات و برگزاری نشست‌های نخبگانی برای بررسی تخصصی پرونده‌ها و موضوعات مبتلابه جامعه با همین رویکرد انجام می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: بوشهر رئیس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضاییه در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ‌در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان از برنامه های ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ‌و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر است.

هم‌چنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکل اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • رئیس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند