Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند مورد سرقت مشاعات ساختمان در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۶ سعدی حین گشت زنی به یک نفر که در حال سرقت معابر بود برخورد و سریعاً نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

دلیری با اشاره به اعتراف سارق دستگیر شده به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت از مشاعات ساختمان و معابر عمومی در سطح شهر کرمانشاه، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرور عربده کش در کرمانشاه با اقتدار پلیس زمین گیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک شرور عربده کش در سراب نیلوفر با حضور به موقع پلیس و اقتدار ماموران خبر داد.

علیرضا دلیری اظهار داشت: ماموران پاسگاه سراب نیلوفر کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه شخصی در شهرک شهید بهشتی این منطقه اقدام به عربده کشی و ایجاد اخلال در نظم عمومی کرده است، به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل به شرور ۲۱ ساله‌ای برخورد کردند که با یک قبضه شمشیر در حال عربده کشی و فحاشی و ایجاد رعب و وحشت میان مردم بود.

دلیری خاطرنشان کرد: ماموران با دیدن این صحنه بلافاصله نسبت به خلع سلاح و دستگیری این شرور اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به معرفی شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم، از برخورد قاطعانه پلیس با اشرار و اراذلی خبر داد که با هر نیت و انگیزه‌ای اقدام به ایجاد اخلال در نظم عمومی می‌کنند.

انهدام باند سارقان منزل و کشف ۳۵ فقره سرقت در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام یک باند سرقت ۴ نفره منزل در شهر کرمانشاه و اعتراف آن‌ها به ارتکاب ۳۵ فقره سرقت خبر داد.

علی کرمی اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای باند سرقت شده و در عملیات‌هایی جداگانه هر ۴ نفر آن‌ها را دستگیر کردند.

کرمی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳۵ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان کرمانشاه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف تعداد زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان خبر داد و گفت: شهروندانی که منزل آن‌ها مورد سرقت قرار گرفته است برای شکایات به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

احتکار ۲۵ تن گندم در"کرمانشاه"

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۵ تن گندم احتکاری در یکی از روستا‌های محور "کرمانشاه - روانسر" به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر احتکار مقدار زیادی محصول کشاورزی در روستای "شاهرخ آباد" منطقه سراب یاوری واقع در جاده روانسر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مذکور که در یک گاوداری بود شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۵ تن گندم احتکاری که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

جاویدان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی مبارزه با پدیده‌های احتکار و قاچاق کالا را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه اعلام کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای شهرستان کرمانشاه فرمانده انتظامی شهر کرمانشاه پلیس آگاهی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصیب شاهملکی ظهر امروز در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح روستاهای تابعه در سال گذشته و حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه، سرنخ‌های لازم جمع آوری و تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احشام آغاز شد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی شبانه روزی، عوامل پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه‌ای غیربومی یکی از استان‌های مجاور شدند.

شاهملکی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی، در یک اقدام ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال وی به شهرستان و مواجهه با مستندات موجود در پلیس آگاهی، به ۴ فقره سرقت احشام به تعداد ۴۸ رأس با همدستی ۲ نفر دیگر از همشهریان خود در سطح شهرستان شد.

وی گفت: با حضور شکات در پلیس آگاهی و هماهنگی با مرجع قضائی، خسارت وارده به میزان ۴ میلیارد ریال جبران و رضایت مالباختگان جلب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی و روانه شدن وی به زندان مرکزی همدان، از مالکان احشام و دامداران خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت، بیشتر از دام‌های خود مراقبت کنند.

کد خبر 6090300

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت