Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس لیگ اسپانیا در مورد مسائل حقوقی و فنی یکی از باشگاه های این کشور صحبت کرد.

خاویر تباس درمورد شرایط بارسلونا صحبت کرده و می‌گوید بلوگرانا هیچ تخلفی تاکنون در ثبت قراردادهایش نداشته است.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا درستی روند نقل و انتقالاتی اخیر بارسلونا را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معتقد است که بلوگرانا قبل از 12 آگوست می‌تواند قرارداد خریدهای جدیدش را ثبت کند.

تباس گفت:

 ما وضعیت آنها را دنبال می کنیم؛ آن زمان که بارسلونا باید اسناد اهرم های اقتصادی و فروش بازیکنانش را به ما نشان بدهد، درمورد ثبت قرارداد خریدهای جدید صحبت می‌کنیم و تصمیم درست را خواهیم گرفت.

مدیران بارسلونا می دانند که چه کاری باید انجام دهند. تصور می‌کنم جزئیاتی برای تکمیل کارهای نقل و انتقالاتی آنها مانده است.

وی در جواب سؤال یک خبرنگار گفت: 

آیا آنها [خریدهای جدید بارسلونا] به شروع لیگ می‌رسند؟ این را از خود باشگاه بارسلونا بپرسید. می توانم بگویم آنها قوانین را به خوبی می دانند؛ آنها همچنین اطلاع دارند که چه باید بکنند. آنها هنوز باید کارهایی انجام دهند [تا بتوانند قرارداد بازیکنانشان را به ثبت رساندند]، اما هنوز فرصت دارند.

علاوه بر این، تباس توضیح داد که چرا بارسا چنین تابستان رؤیایی‌ای را پشت سر می‌گذارند:

این باشگاه، ابتدا 10 درصد از حقوق شنیداری و تصویری‌اش [حق پخش تلویزیونی و رادیویی‌اش] را به مبلغ 207 میلیون یورو به فروش رسانده است. در مرحله دوم فروش این دارایی ها را به 25% افزوده است؛ 350 میلیون یورو نیز از این طریق به دست آوردند. این باعث شد مجموعا درآمدی در حدود 500 میلیون یورو کسب کنند. آنها هم‌چنان می‌توانند یک اهرم سومی هم داشته باشند. علاوه بر این، اگر بارسلونا چند بازیکنش را به فروش رساند می‌توان به راحتی استدلال کرد که چگونه توانسته‌اند این بازیکنان را جذب کنند: دارایی هایشان را به فروش رساندند و بار سنگین دستمزد بازیکنانشان را کاهش دادند.

رئیس لالیگا در خصوص رفتاری که بارسلونا با فرنکی دی یونگ در پیش گرفته، گفت:

 این باشگاه باید به توافقش با لالیگا پایبند باشد؛ همچنان که لالیگا پایبند است. طبق قوانین اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای اسپانیا بازیکنان را نمی‌توان و نباید تحت فشار قرار داد تا از تیم جدا شوند. توافق جمعی باشگاه ها، قانون، عقل و اخلاق، حکم به انجام این دستور می‌دهند. بارسلونا از مسئولیت هایی که در این زمینه دارد، آگاه است. 

اخبار داغ 

پشیمانی الکس نوری از رد کردن دو پیشنهاد ورژن جدید سپاهان به روایت تصویر / گزارش تصویری بازی دوستانه شاگردان مورایس مراسم معارفه پائولو دیبالا در حضور پرشور و بی نظیر هواداران رم / عکس رئال مادرید به دنبال جذب ایکر براوو، مهاجم 17 ساله بایر لورکوزن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در جریان پیروزی 6-0 بارسلونا مقابل ختافه، ژاوی برای آخرین بار با پیراهن بارسلونا گلزنی کرد.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها

  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک