Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از دبیرخانه همایش، "محسن‌رضا منظمی" مسوول برگزاری این همایش با تشریح محورهای این برنامه افزود: همایش در چند محور شامل، چالش‌های گزارش نویسی بین سازمانی، مستندسازی با تاکید بر اصول و ارزش‌های حرفه‌ای، گزارش نویسی و مستندسازی با تاکید بر نقش فناوری اطلاعات و چالش‌های گزارش نویسی در سازمان‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ مردادماه جاری به نشانی www.lorestansw.ir ارسال نمایند و پس از بررسی های لازم توسط هیات داوران، آثار برتر در بخش‌های مختلف مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

منظمی تصریح کرد: این همایش با مشارکت برخی از سازمان‌ها و ادارات لرستان از جمله بهزیستی، زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه های علوم پزشکی، علمی کاربردی، آزاد اسلامی و انجمن مددکاران استان برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این همایش آموزش بسیار مورد توجه قرار گرفته و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر آموزشی اعطا می‌شود.

برچسب‌ها خرم آباد لرستان همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرم آباد لرستان همایش خرم آباد لرستان همایش گزارش نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار