Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه عملکرد محمدعلی گرایی در تورنمنت لهستان با توجه به مصدومیت و دوری او از میادین طبیعی بود، گفت: ما فعلا در این وزن مهره ای در حد و اندازه او نداریم.

عادل بالی‌تبار در گفتگو با ایران اکونومیست، درباره عملکرد محمدعلی گرایی و هادی ساروی در تورنمنت لهستان، اظهار کرد: سطح کیفی رقابت‌های پیت لاسینسکی لهستان بالا بود و شاهد حضور مدعیان از کشورهای مختلف در این مسابقات بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف ما از اعزام گرایی و ساروی به این رقابت‌ها این بود که دو چهره اصلی تیم ملی در رقابتهای جهانی را در این مسابقات محک بزنیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی، افزود: ساروی در حضور مدعیان این وزن خیلی خوب کار کرد و با وجود آمادگی نسبی در راه حضور در مسابقات جهانی موفق شد با شکست همه حریفانش به مدال طلا برسد.  او قطعا در رقابت‌های جهانی بار دیگر از امیدهای اصلی ایران برای ایستادن بر سکوی نخست جهان است و شایستگی کسب خوشرنگ ترین مدال را خواهد داشت.

وی درباره نمایش دور از انتظار محمدعلی گرایی، گفت: گرایی در ۲ مبارزه نخست مقابل حریفانش از دانمارک و نروژ خوب کشتی گرفت و به پیروزی رسید اما در نیمه نهایی برابر حریف مجارستانی در همان ابتدا کشتی از دستش خارج شد و در نهایت شکست خورد. او از ناحیه پا ضرب‌خوردگی داشت و مدت‌ها بود روی تشک نرفته بود. به اعتقاد من این موضوع غیر طبیعی نبود و هدف از حضور در این مسابقات نیز این بود که از وضعیت او اطلاع پیدا کنیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی، افزود: گرایی ۳ ماه است که خوب تمرین نمی‌کند و این طبیعی بود که در کشتی سخت به چالش کشیده شود. امیدوارم در مدت باقیمانده تا رقابتهای جهانی خوب تمرین کند و به مرز آمادگی برسد. گرایی از نظر فنی و تجربه خوب است و اگر از لحاظ آمادگی بدنی خوب باشد می‌تواند معادلات را به هم بزند. ان‌شاءالله در مسابقات جهانی در این وزن بهترین نتیجه را بگیریم.

بالی‌تبار درباره علت حاضر نشدن گرایی در دیدار رده بندی مقابل نایب قهرمان المپیک، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه او آسیب‌دیدگی داشت و مدت زیادی بود که به میدان نرفته بود، ترجیح دادیم که برای دیدار رده‌بندی کشتی نگیرد. قطعا او تا مسابقات جهانی این فرصت را دارد تا خوب تمرین کند و به مرز آمادگی بالا برسد. گرایی مطمئنا با تجربه بالایی که دارد می‌تواند در مسابقات جهانی کشتی‌های خوبی بگیرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا به دیگر مدعیان این وزن که در چرخه انتخابی حضور داشتند، فرصتی برای حضور در مسابقات جهانی داده نشده است، گفت: متاسفانه فعلا ما در این وزن مهره ای در حد و اندازه محمدعلی گرایی نداریم.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: عادل بالی تبار ، محمد علی گرایی ، تیم ملی کشتی فرنگی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمد علی گرایی تیم ملی کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی مسابقات جهانی محمدعلی گرایی بالی تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک

رسول گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از سال‌ها شاهد بودیم اهواز در دو سه سال گذشته میزبانی‌های زیادی را در زمینه ورزشی گرفته که جا دارد از ریاست کشتی خوزستان «رمضان جمالپور» و آقای زمانپور تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: احتمال اینکه ۵ وزن از ۶ وزن خوزستانی‌ها به المپیک بروند، بسیار زیاد است که این امر را مدیون تلاش‌های متولیان امر هستیم.

ملی پوش کشتی فرنگی اضافه کرد: مردم خوزستان به کشتی فرنگی علاقه مند هستند و مربیان زحمت کشی و سازنده خوبی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که ۲ سال پیش برگزار شده بود، توانستم مدال طلا را کسب کنم و می‌خواستم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مدال طلای خود را تکرار کنم که در فینال با داروی نادرست، مدال طلای من به نقره تبدیل شد.

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال است که در سطح بالا کشتی می‌گیرم و نماینده مردم خوزستان و کشورم ایران هستم و این قول را می‌دهم که یک مدال جهانی کسب کنم.

کد خبر 6089940

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟