Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرشیدی گفت: در حال حاضر کمبودی در زمینه تخت و دارو در سطح استان نداریم، اما باید اقدامات و پیش بینی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

فرشیدی گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا انتظار می‌رود که موج جدید کرونا حداقل بین ۴ تا ۶ هفته آینده در استان ادامه داشته باشد و پس از آن شاهد کاهش تعداد مبتلایان و بستری‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: نتیجه تست کرونای حدود ۴۵ درصد افراد مثبت است و افراد زیادی نیز وجود دارند که با وجود علائم بیماری به پزشک و مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند که این دسته از افراد در صورت تداوم علائم بیش از سه روز، حتما باید معاینه و درمان شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان پرهیز از حضور در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها، استفاده از ماسک و تزریق به موقع واکسن را از راه‌های اصلی پیشگیری از ابتلا به کرونا عنوان کرد و گفت: متاسفانه دستورالعمل‌های بهداشتی به درستی اجرا نمی‌شود و همین موضوع سبب اوج گیری دوباره کرونا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور