Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رنجبر با بیان اینکه ماه محرم بهترین فرصت برای پرداختن به «جهاد تبیین» است، گفت: منبرها بهترین مکان برای جهاد و مقابله با نقشه های دشمن است و شمر زمان حال یعنی آمریکا باید به مردم معرفی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام محمدعلی رنجبر در نشست ابرچالش تمدنی ایران و آمریکا و نسبت آن با «جهاد تبیین» در بیرجند اظهار داشت: ایران و آمریکا یک ابر چالش دارند که اسم آن را «جنگ سرد» گذاشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد علوم سیاسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: شکل تکامل یافته این جنگ در دوران اخیر تبدیل به جنگ هیبریدی یا ترکیبی شده و ترکیبی از واقعیت و فضای مجازی و جنگ اقتصادی و روایت ها و جنگ امنیتی است.

تلاش دشمن برای نشان دادن چهره غیرواقعی ایران به جهان

وی با بیان اینکه روایت های آمریکایی از صحنه درگیری غیرواقعی است، افزود: در صحنه روایت، به گونه ای خود را روایت می کنند که انگار فاتح میدان هستند و آن قدر روایت های دروغ گفته اند که خودشان هم باور کرده اند و به دنبال این دروغ ها می روند.

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به اینکه طی چند ماه اخیر ایران کانون دیپلماسی فعال بوده است، گفت: طی این مدت گشت ارشاد و حجاب بی حجاب توسط دشمن تبدیل به هشتک شد؛ کار دشمن همین است و متاسفانه اسیر این مسائل حقیر می شویم.

استاد علوم سیاسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در خصوص تبلیغات رسانه های معاند عنوان کرد: خبرهای جمهوری اسلامی را با دروغ های حرفه ای به گوش جهان می رسانند و هنرمندانه یک چهره غیرواقعی از ایران اسلامی را روایت می کنند.

وی ادامه داد: مطلقا موضوعی در خصوص پیشرفت و نقاط قوت ایران اسلامی در رسانه های معاند قابل مشاهده نیست و یک نقطه ضعف کوچک را صد برابر می کنند.

حجت الاسلام رنجبر در خصوص «جهاد تبیین» گفت: «جهاد تبیین» یک فریضه قطعی و فوری است و هر کسی که می تواند باید در زمینه اجرای آن اقداماتی انجام دهد.

استاد علوم سیاسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه محرم بهترین فرصت جهت پرداختن به «جهاد تبیین» است، افزود: در این ماه عزیز مردم را نسبت به نقاط ضعف و قوت و پروژه های و نقشه های دشمن آگاه کنید چرا که دشمن اجازه پخش شدن این اطلاعات را نمی دهد.

وی اظهار داشت: هیچ تفاوتی در زمینه «جهاد تبیین» بین زن و مرد وجود ندارد و باید چهره یزیدیان زمانه را هنرمندانه معرفی کنیم؛ در تاریخ کربلا مشاهده کردید که امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) چگونه به این مهم پرداختند.

حجت الاسلام رنجبر در ادامه گفت: منبرها بهترین مکان برای جهاد و مقابله با نقشه های دشمن است و شمر زمان حال که سبیل الله را کنار می زند به مردم معرفی کنید که همان آمریکا است.

آمریکا، نماد طاغوت

استاد علوم سیاسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه عده ای فکر می کنند آمریکا کشوری عادی است، ادامه داد: این تصور اشتباه است و برخی می گویند که ما آمریکا را بپذیریم و مثل عربستان گاو شیرده باشیم و اگر می خواستیم با آمریکا باشیک که انقلاب نمی کردیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ما ملت امام حسین (ع) هستیم و نمی توانیم زیر بار ذلت برویم و سرباز آمریکا شویم.

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به اینکه آمریکا نماد طاغوت است، افزود: آمریکا می خواهد آقای جهان باشد و به همه زور بگوید و نمی خواهد ایران روی پای خودش بایستد و از خودش فکر و استقلال و پیشرفت داشته باشد.

استاد علوم سیاسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در خصوص بازارچه های مرزی خراسان جنوبی بیان داشت: بازارچه های مرزی خراسان جنوبی یکی از حساس ترین نقاط محسوب می شود و بر سر راه جاده تجاری از شرق چین تا شرق مدیترانه قرار دارد و با ایجاد این جاده ایران تبدیل به نقطه ثقل در منطقه می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام رنجبر جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند

فرماندار سردشت گفت: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده، درصدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام گرفته و تنش آبی به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، باباخان اسکندری در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سردشت طی سال‌جاری اظهار کرد: این شهرستان ۸۵۶ شهید را تقدیم نظام مقدس ایران اسلامی کرده و سردشت اولین شهر شیمیایی جهان و همیشه در معرض توپ و تانک و در معرض خطر دشمن بوده است، بنابراین انتظار ما از مسئولین آن است که نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به سفر مقام عالی استان به شهرستان و در راستای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی افزود: از ۷۵ مصوبه تصویب شده برای شهرستان ۶۵ مصوبه محقق شده و به اتمام رسیده‌اند که توانسته تغییرات مثبتی را در راستای معیشت مردم به وجود بیاورد.

فرماندار سردشت در راستای اقدامات مثبت و قابل توجه دولت سیزدهم در جهت افزایش رفاه و آسایش مردم گفت: در سال گذشته ۹۷ پروژه را با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان تعریف کرده و تا به امروز تقریباً ۶۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده و با همت و درایت مدیران، پروژه‌ها به پیمانکاران واگذار و اقدامات را شروع خواهند کرد.

اسکندری ادامه داد: از دیگر اقدامات مؤثر دولت سیزدهم در جهت رفاه و آسایش مردم به رسمی شدن مرز کیله می‌توان اشاره کرد که این مرز یک ظرفیت بالقوه و بزرگ را در جهت رونق تجارت در منطقه ایجاد و اشتغال‌زایی را برای عموم مردم به وجود آورده است.

وی به بحث آب‌رسانی به روستاها پرداخت و تصریح کرد: ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند و برابر قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده در صدد هستیم آب رسانی به روستاهای مذکور انجام بگیرد و تنش آبی به اتمام برسد.

اسکندری همچنین در ادامه به پروژه گازرسانی به ۳۱ روستای منطقه آلان با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع هم برگ زرینی از افتخارات دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مردم ایران عزیز است.

فرماندار سردشت در خاتمه به بحث جهاد تبیین پرداخت و خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه‌ریزی کردن برای این مهم است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد، پس باید بیان حقیقت و روشنگری با برنامه‌ریزی باشد، زیرا جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است چون توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

کد خبر 747936

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند