Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم پیشواز ایام محرم امروز از سوی هیئت دانشجویی زوار الزهرا (س) دانشگاه پیام نور مرکز رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، مراسم پیشواز از ایام محرم از سوی هیئت دانشجویی زوار الزهرا (س) دانشگاه پیام نور مرکز رشت برگزار می‌شود.


این مراسم پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰ به مداحی کربلایی حسین هادی پور در دانشگاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مراسم عزاداری اربعین ایام محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور مدیر، معاون اداری و مالی و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی ارومیه، مراسم معارفه رئیس مرکز جهاد کشاورزی بالانج برگزار و خانم فرین افهم به عنوان مسئول مرکز معرفی و از زحمات آقای پاشایی مسئول پیشین این مرکز قدردانی شد.   پرویز امجدی در این مراسم تغییر رویکرد و نگاه اصلاحی برای هزینه کرد منابع مالی را لازم دانست و گفت: با برنامه ریزی اصولی، مراکز جهاد کشاورزی که بعنوان خط مقدم فعالیت‌های تامین امنیت غذایی هستند به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و با ایجاد امکانات، انگیزش و امید افرینی را برای فعالیت کارشناسان در پهنه‌های تولید ایجاد نمود.   گفتنی است قادر پاشایی مسئول پیشین این مرکز به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ۱۰ پیام یک خیزش
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین