Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:20:03 GMT

دعوت والیبالیست مشهدی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۴۵۰۱

دعوت والیبالیست مشهدی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از هیات والیبال خراسان رضوی، جبار قوچان نژاد رییس هیات والیبال خراسان رضوی، اظهار کرد: این بازیکن با توجه به عملکرد مناسب در رقابت های لیگ والیبال کشور، با نظر مثبت کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، در فهرست ۱۶ نفره اردوی تیم والیبال برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان فرا خوانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که این بازیکن هم اکنون در تیم باشگاهی شهداب یزد عضویت دارد تصریح کرد: خراسان رضوی دارای استعدادهای زیادی در عرصه والیبال است و تاکنون بازیکنان مختلفی از این استان به رده های مختلف تیم ملی والیبال دعوت شده اند.   

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه امسال به میزبانی ۲ کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی مردان جهان در کشور اسلوونی به مصاف حریفان خود (آرژانتین، مصر و هلند) خواهد رفت.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران از روز دوشنبه دهم مردادماه آغاز می‌شود که بهروز عطایی ۱۶ بازیکن را به این اردو دعوت کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال اردوی تیم ملی اردوی تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد