Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استانها خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در بدو ورود به پابتخت تاریخ و تمدن، همدان را استانی تاریخی و تمدنی برشمرد و گفت: استان همدان یادآور رشادت‌های بسیار رزمندگان در دفاع مقدس است. تقدیم ۸ هزار شهید و بیش از ۲۷ هزار جانباز و ایثارگر برای بنده و دولت باعث افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور با بیان اینکه استان همدان مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بسیاری است، خاطرنشان کرد: نه فقط خود همدان بلکه کشورمان و جهان اسلام در ادوار مختلف تاریخ از این فرهیختگان فیض برده اند.

رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه تصریح کرد: کشاورزی، گردشگری و معدن نماد ظرفیت‌های استان هستند، منتها بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت‌ها با یک موانع و مشکلاتی مواجه است. اما با وجود ظرفیت عظیم نیروی انسانی، کارآمد، جوان و تحصیلکرده در استان همدان بسیاری از این مشکلات قابل حل است.

رئیس جمهور اولویت سفرش را بررسی مسایل و مشکلات استان برشمرد و تاکید کرد که انشاالله در شورای اداری تصمیمات و گام‌های موثری برای حل مشکلات مردم برخواهیم داشت.

منبع: تقریب

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم

 جمع کثیری از عاشقان و دل‌سوختگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با اجتماع در فاطمیه صاحب الزمان (عج) قم، در سوگ ششمین پیشوای شیعیان اشک ماتم ریختند.

سوگواران صادق آل محمد (ص) با حمل بیرق‌های مزین به نام اهل بیت، در حالی‌که بر سر و سینه می‌زدند، برای عرض تسلیت به سمت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت کردند.

آیت‌الله وحید خراسانی از مراجع تقلید نیز در میانه مسیر حرکت عزاداران، با آنان همراه شد.

یکی از استادان حوزه علمیه قم در این آیین، تربیت عالمان و فقیهان صاحب نام را از شاخص‌های دوران امامت امام صادق توصیف کرد و بیان داشت: ایمان و تقوای جوانان وقتی تقویت می‌شود که با عالمان عامل و پرهیزکار در ارتباط باشند.

حجت‌الاسلام سید رضا هاشمی با بیان دیگر ویژگی‌های دوره امامت این امام همام یادآور شد: پرونده شهادت حضرت زهرا (س) در این دوره مورد بازخوانی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و عزاداری امام حسین (ع) نیز از ویژگی‌های دوران امامت امام صادق می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • شاعران در استقبال از غزل رهبری سرودند
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است